We hebben een aantal aanbieders voor Mirow voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mirow voor je op een rij gezet:

Reviews over Mirow

Mirow is een wat saai stadje.

Herma Wuisman,
    9-5-2013

Voor watersporters en vissers is het een fijne plaats, boten te huur en alles voor vissen te koop.

Er zijn wel wat restaurantjes die leuk zijn maar het is zeker geen leuk uitgaansstadje. Leuke restaurants zijn in de omgeving bij de haventjes te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Natuur en meren

Fredrik,
    21-3-2010

Een prachtig plaatsje gelegen op de Mecklenburger seeenplatte. Het dorp bevindt zich direct aan het meer en bied een uitstekende uitvalsbasis voor zeiltochten, wandeltochten en fietstochten door de omgeving. Het nabijgelegen natuurgebied (Nationalpark Muritz) is prachtig, zowel 's zomers als 's winters. In de winter kun je tevens prachtig langlaufen door de bosrijke omgeving. Schaatsen kan ook op de 1 van de vele meren in de omgeving.

Het prijsniveau is zeer gunstig. Uit eten kan al voor circa EUR 10,- inclusief voorgerecht.

Gereisd met partner in januari 2010

Een onontdekt gebied

Els Verdouw,
    31-8-2006

Een onontdekt gebied. De Mecklenburgerseenplatte.

Wat een water, meren en bossen!! Diverse stadjes waar je kunt verblijven, eten etc. Ook campings. De kanoeers en roeiers komen hier 110% aan hun trekken. Voor watersporters volop gelegenheid boten te huren. Aan het water zijn strandjes, picknicplekken, of zo maar het bos in. Dit gebied verdient meer bekendheid te krijgen. Overigens wij logeerden in Villa Klatt in Mirow.

Gereisd met vrienden in augustus 2006
Mirow scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews