Camping Dat Stranddörp

3 reviews over Camping Dat Stranddörp in het Nederlands

Cees en Dorien
11-1-2018

Klantvriendelijkheid en goede service

Wir hatten einen gut gelegenen B-Platz. Strom kann man pauschal oder pro kWh zahlen. Für uns war Letzteres günstiger. Die Sanitärräume waren gut und sauber. Anreise ab 13 Uhr. Abreise bis 10 Uhr ist sehr früh, weil das Vorzelt dann meist noch nicht trocken ist. Wir hatten die Erlaubnis erhalten erst 11 Uhr abzureisen. Kurz nach 10 Uhr stand aber schon ein neuer Camper da, der auf unseren Platz wollte. Der benachbarte Platz war übrigens genauso schön und frei! Schlechte Organisation!

Hele mooie camping, mooie ligging

Bauke
10-9-2016

Mooie camping direkt aan heel groot zandstrand. Prima eetgelegenheden direkt in de omgeving. Veel schitterende dorpjes in de omgeving uitstekend met de fiets of lopend te doen.

Mooie speeltoestellen voor de kinderen. Ruine plaatsen. Luxe nieuwe sanitairgebouwen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dat Stranddörp in Middelhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dat Stranddörp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dat Stranddörp scoort een 7.94 uit 10 op basis van 3 reviews.