Camping Dat Stranddörp

2 reviews over Camping Dat Stranddörp in het Nederlands

Cees en Dorien,
11-1-2018

Klantvriendelijkheid en goede service

Hele mooie camping, mooie ligging

Bauke
10-9-2016

Mooie camping direkt aan heel groot zandstrand. Prima eetgelegenheden direkt in de omgeving. Veel schitterende dorpjes in de omgeving uitstekend met de fiets of lopend te doen.

Mooie speeltoestellen voor de kinderen. Ruine plaatsen. Luxe nieuwe sanitairgebouwen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dat Stranddörp in Middelhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dat Stranddörp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.