Sorteren

Reviews over Lütow

zeer mooie natuur camping waarbij ook het sanitair er en

3-9-2018

zeer mooie natuur camping waarbij ook het sanitair er netjes uitziet en vernieuwd waar nodig.

vanuit deze camping mooie fietstochten gemaakt over het eiland.

receptie is zeer professioneel en gastvrij.

17-8-2018

16-8-2018

Volop rust

Jack
    25-6-2015

Naturcamp Usedom is een prachtige plek voor iedereen die rust zoekt. Het ligt nogal afgelegen op het eiland Usedom bij Lutow. Volop natuur rondom, een prima wandel en fietsgebied. De accommodaties op de camping dateren duidelijk uit de Oost Duitse periode maar dat heeft toch wel een zekere charme. Het sanitair is gehuisvest in donkere barakken zonder ramen, is wel ruim voldoende en schoon. Het personeel is buitengewoon vriendelijk. De plekken zijn goed begroeid en ruim, water en elektriciteit op de plekken. Wifi uitsluitend bij de receptie en restaurant maar dat is gezien de grootte van het terrein niet verwonderlijk. Een nadeel van de ligging van Lutow is dat het op een uitloper van het eiland ligt zodat je altijd een behoorlijk eind moet rijden om het eiland verder te ontdekken.

DDR tijden herleven

han
    3-8-2013

NCU is een oude DDR camping waar, volgens duitse buren, nog niet veel aan is veranderd in de loop der tijden.

Nou klopt dat wat het terrein en de plaatsen betreft.

Een heleboel vast afgebakende plekken en daar tussen velden waar je mag staan waar maar plaats is.

Dat laatste neemt men wel eens erg letterlijk , wij vonden een tent ongeveer 2 meter voor onze ingang staan.............en geen eigenaren!

Je kunt staan op wat velden en tussen grote dennenbomen, fijn in de schaduw als het warm is.

s'nachts is het erg rustig.

De camping is overigens erg groot en soms een beetje onoverzichtelijk maar dat is wel de charme van deze plek evenals de DDR restanten (oude gebouwtjes/rommel etc)

Wat het strand betreft: ik sluit me aan bij het vorige log.

Zinnovitz (badplaats) is ongeveer 10 minuten met de auto.

Overigens: het sanitair is dik in orde, altijd plek om te douchen en goed schoon.