Hotel Nordwind

Kleine hotelsWeer vandaag13°7°
Hotel Nordwind

We hebben een aantal aanbieders voor Nordwind voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Nordwind in het Nederlands

Hotel Nordwind Rügen

Mevrouw A. van Barneveld
14-5-2017

Hotel Hordwind is een gemoedelijk, klein Hotel met kamers op de verdieping en 2 kamers op begane grond. Wij hadden een kamer gelijkvloers. Redelijk groot en netjes, schoon met goede bedden.

Een leuke plek aan het eind van de wereld

H.van.der.Vegt
11-6-2014

We zijn hier 3 dagen geweest en alles is hier prima eten goed bediening zeer vriendelijk en bij mooi weer is het nog gezelliger wel wat baar geld meebrengen want een bank heeft dit dorp niet en pinpassen werken lang niet overal en creditcards ook niet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nordwind in Lohme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nordwind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.