Vakantiepark Van der Valk Resort Linstow

6.9Voldoende

Duitsland, Mecklenburg-Vorpommern, Linstow (Oostzee)

6.9Voldoende

• 6.8Activiteiten
  • 7.2Eetgelegenheden
  • 6.2Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Linstow voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

179 reviews over Vakantiepark Van der Valk Resort Linstow

• 2019
    7Ben26-08-2019

Krijg überhaupt geen reactie op klacht !!

Nou bij het buffet hadden ze ook een kinderbuffet ????? Met koolrabi, rijst en iets van vlees met champignons. Ik moet zeggen het was gewoon slecht. Ook begonnen zij aan de overkant van ons huisje, een ander huisje te renoveren. Uithakken vloer, uithakken kozijnen, slopen keuken enz. En aan voer van nieuw materieel door grote heftrucks en dergelijke. Heb al meer als een week geleden een mail naar hun gestuurd. Maar tot dusver nog NIETS mogen vernemen.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ilse Verheijen12-08-2019

Leuk vakantieresort, maar neem je portemonnee mee.

Onlangs een weekje verbleven in het Van der Valk in Linstow. Het is een heel mooi vakantiepark met grote vakantiewoningen met veel eigen ruimte rondom het huisje. Ons huisje lag helaas ver vanaf het hoofdgebouw (1 kilometer heen, 1 kilometer terug). Volgens de receptie viel dat wel mee, maar in realiteit is dat te ver lopen met twee kleine kinderen, enkele keren per dag. All inclusive geldt alleen in het "plaza". Zelfs in het zwembad en bij de bowling (€ 14,- per baan) moest je betalen voor je drankjes. Midgetgolf, skelters huren, trampoline springen was allemaal tegen betaling. Het ontbijt is elke dag hetzelfde, lunch en diner waren wel heel goed. Voor de liefhebbers zelfs nog bitterballen en frikandellen. Het zwembad is super, met een aantal hele gave glijbanen. Resort is zeker aan te raden, maar neem wel nog je eigen portemonnee mee. En een stepje of fietsje voor de kleintjes.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Mark07-05-2019

Mooie omgeving, nooit meer bungalow van der Valk

Goedemiddag, Vorige week een weekje op uw resort verbleven. Naar de mooie omgeving en de prachtige faciliteiten van uw complex hebben wij erg genoten. Het enige dat enorm is tegengevallen is huisje 713. Dit huisje was pas na 16.30 klaar voor de schoonmaak die zo snel gedaan was, dat men de helft was vergeten. Tevens was het meubileur in de huisjes nodig aan vervanging toe, zo zaten er beschadigingen op kastjes, en het keukenblok en blad. De knop in het bad was defect. Er was 1 dekbed voor volwassenen, en 3 kinderdekbeds, de rode vlekken, van doorgeslagen muggen, zaten nog op de muur. etc. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik kom zeker terug naar de omgeving Linstow / Krakow am See, maar niet meer in het Van der Valk resort. Gelukkig zijn er zeer veel particuliere huizen in de omgeving te huur, en ik raad dit dan ook ten zeerste aan voor alle toekomstige klanten.

Ik zal bovenstaande ervaring ook op Zoover delen.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    9max vogelaar21-09-2018

fantasties

was heel mooi en eten was lekker

• 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

8T.Vermeulen25-11-2017

Prima voor een gezin met kinderen.

Prima week, jammer dat de huisjes om ons heen werden verbouwd. Maar voor de volgende gasten is dat een plus punt. Mooie huisjes!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Danielle06-09-2017

Het was weer fantastisch!

We zijn net voor de tweede keer weer op dit park geweest. We hebben er een heel jaar naar uitgekeken en het wederom weer erg naar onze zin gehad. Vriendelijk personeel, een schone en verzorgde "dome" met genoeg te doen voor jong en oud, ook inomgeving. Het park met hotel is enorm groot opgezet maar dit zie je overdag echt niet terug. Het zwembad blijft een absolute topper; het peuterbad is gewoon fantastisch. Verder gave glijbanen voor jong en oud en heerlijk warme bubbelbaden. Als ik een nadeel moet noemen is dat het jammer is dat je in het zwembad geen fatsoenlijk eten kunt krijgen zodat je hier een hele dag kunt vertoeven. Dit kan ntl wel als je je eigen broodjes meeneemt. Vorig jaar aangegeven dat we faciliteiten misten qua kleedruimtes en we zagen dat dit was opgepakt; meer commodes en ook een box in het familiehokje. De vrijstaande ruime huizen blijven super. Hier en daar een spinnenweb maar ach kan ik niet van wakker liggen. Wij blijven de komende jaren terug gaan naar Linstow!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Marijke15-08-2017

Voor ons niet meer

Net terug van een week van Der Valk Linstow....kon vanaf 14u inchecken gingen naar receptie kregen te horen dat ons huisje nog niet klaar was kon nog wel tot 16 u duren werd 16.45..mooi ingericht maar lag laag stof...lamp in douche dee t niet,eveneens de lampjes van nachtkastjes niet...schimmel zat op douchdeuren..2 zitsbank met scheuren erin ..affijn zouden er toch niet veel zijn dus maar voor lief gelaten..hadden half pension ...ontbijt prima maar diner buffet was slecht..je heb er 5 restaurants waar elk een beetje buffet staat je kon 1730 of 1930 kiezen wij gingen 1930 nou werd niet vers bijgevuld vlees uitgedroogd in 2 restaurants werd zelfde geserveerd...zwembad was de wildwaterbaan en glijbaan dicht...onvriendelijk personeel...wij gaan in nederland altijd van der valk ketens...maar dit in Linstow is absoluut niet van der valk waardig! Omgeving is prachtig👍

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Beuk06-09-2016

Hotel erg mooi, de 4pers. Huisjes slecht.

Wij zijn met de zomervakantie hier geweest, omdat dit hotel heel veel activiteiten voor kinderen & luxe voor de ouders toonde op de site. Echter toen we aankwamen in ons huisje, viel het ons erg tegen. Minder luxe dan verwacht, en veel defect .In de douche zat schimmel en het water bleef koud als we na elkaar gingen douchen. Van de kookplaat was het glas kapot. De koelkast deed het niet, en werd erg warm aan de bovenkant waardoor sommigen meegebrachten etenswaren niet meer goed/gesmolten waren. Hebben dit gemeld en werd wel gemaakt, maar pas einde van de dag. Het park is mooi opgezet en service in het hotel zelf was wel zeer goed. Een erg mooi zwembad voor de kinderen, met veel activiteiten op het park. Alleen moet er bij veel activiteiten betaald worden. Trampoline springen kost per 5min. €2,- bv. Maar ook de sauna moest je betalen (niet vermeld op site). Alles is in het duits, zo ook de kinderactiviteiten als bv. de kinderdisco en het animatieteam. Er is geen wifi in de huisjes, maar alleen in het hotel aanwezig. Dit staat niet zo op de site beschreven. De activiteiten werden slecht weer gegeven en bij verandering van tijd of lokatie werd dit wel in het duits mondeling doorgeven maar niet op de informatieborden veranderd. Dat maakt het als Nederlandse bezoeker soms lastig om achter de juiste informatie van het activiteiten programma te komen ( bij centerparcs krijg je een compleet programma overzicht in div talen bij aankomst) . Moet wel eerlijk toegeven dat het hotel wel erg mooi was, maar we vinden het niet de moeite waard om nog eens zo'n stuk te rijden voor een huisje bij van der valk Linstow. Misschien dat een verblijf in het hotel wel de moeite is, maar over het geheel is onze keuze dan toch liever naar centerparcs.

• 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Danielle24-08-2016

Geweldige vakantie met jonge kinderen!

Prachtig ruim opgezet park. Veel huizen en een groot hotel, maar van die capaciteit merkte je niets in de restaurants, in het zwembad en bij de activiteiten binnen/buiten. We hadden een type C woning, vrijstaand en voor 8 pers. Ruime woonkamer, ruime tuin. Fijne ruime slaapkamers. Schoonmaak was voldoende. Zaten dichtbij de plaza, dat was ideaal. Mooie, ruim opgezette plaza met verschillende zithoeken en restaurants. Zwembad was top, genoeg voor jong en oud. Voor de kleintjes een ruim kinderbad met 2 spannende glijbanen; onze oudste van 3 heeft zich uitstekend vermaakt. Nadeel bij het zwembad vond ik dat ze maar 2 familiehokjes hadden en geen boxen. Wij, met dochter van 3 en een tweeling van 1, hebben behoorlijk geworsteld tijdens het aan-en uitkleden hoe we dat nou moesten doen. Box is zeer welkom daar! Er is een mooi strandje paar km verderop, mooi uitzicht. Genoeg te doen in de omgeving, je moet er wel minimaal 45 min voor rijden. Wij hebben een top vakantie gehad en gaan graag weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 4Lindaart08-06-2016

Nooit meer

Onvriendelijk personeel park en hotel ligt erg afgezonderd. ..snackbar gaat 5 uur dicht waardoor je wel in de restaurants moet eten of dichtstbijzijnde dorp je let wel 35 km er van af zwembad. Klein bowling baan pas om 20 uur open en ga zo maar door ben echt wel wat gewend maar dit sloeg alles voor ons geen linstow meer en zeker niet waard om er 700 km voor te rijden absoluut niet v de valk waardig

• 2Activiteiten

• WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand< 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats