Vakantiepark Van der Valk Resort Linstow

Vakantiepark
KinderhotelWeer vandaag26°13°
Vakantiepark Van der Valk Resort Linstow
7,1

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Resort Linstow voor je op een rij gezet:

97 reviews over Vakantiepark Van der Valk Resort Linstow in het Nederlands

Mooie omgeving, nooit meer bungalow van der Valk

Mark
7-5-2019
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Goedemiddag, Vorige week een weekje op uw resort verbleven. Naar de mooie omgeving en de prachtige faciliteiten van uw complex hebben wij erg genoten. Het enige dat enorm is tegengevallen is huisje 713. Dit huisje was pas na 16.30 klaar voor de schoonmaak die zo snel gedaan was, dat men de helft was vergeten. Tevens was het meubileur in de huisjes nodig aan vervanging toe, zo zaten er beschadigingen op kastjes, en het keukenblok en blad. De knop in het bad was defect. Er was 1 dekbed voor volwassenen, en 3 kinderdekbeds, de rode vlekken, van doorgeslagen muggen, zaten nog op de muur. etc. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik kom zeker terug naar de omgeving Linstow / Krakow am See, maar niet meer in het Van der Valk resort. Gelukkig zijn er zeer veel particuliere huizen in de omgeving te huur, en ik raad dit dan ook ten zeerste aan voor alle toekomstige klanten.

Ik zal bovenstaande ervaring ook op Zoover delen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

fantasties

max vogelaar
21-9-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

was heel mooi en eten was lekker

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Prima voor een gezin met kinderen.

T.Vermeulen
25-11-2017
  • Activiteiten8

Prima week, jammer dat de huisjes om ons heen werden verbouwd. Maar voor de volgende gasten is dat een plus punt. Mooie huisjes!

Gereisd Met partner in september 2017

HotelSpecials.nl

Het was weer fantastisch!

Danielle
6-9-2017
  • Activiteiten8

We zijn net voor de tweede keer weer op dit park geweest. We hebben er een heel jaar naar uitgekeken en het wederom weer erg naar onze zin gehad. Vriendelijk personeel, een schone en verzorgde "dome" met genoeg te doen voor jong en oud, ook inomgeving. Het park met hotel is enorm groot opgezet maar dit zie je overdag echt niet terug. Het zwembad blijft een absolute topper; het peuterbad is gewoon fantastisch. Verder gave glijbanen voor jong en oud en heerlijk warme bubbelbaden. Als ik een nadeel moet noemen is dat het jammer is dat je in het zwembad geen fatsoenlijk eten kunt krijgen zodat je hier een hele dag kunt vertoeven. Dit kan ntl wel als je je eigen broodjes meeneemt. Vorig jaar aangegeven dat we faciliteiten misten qua kleedruimtes en we zagen dat dit was opgepakt; meer commodes en ook een box in het familiehokje. De vrijstaande ruime huizen blijven super. Hier en daar een spinnenweb maar ach kan ik niet van wakker liggen. Wij blijven de komende jaren terug gaan naar Linstow!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Voor ons niet meer

Marijke
15-8-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Net terug van een week van Der Valk Linstow....kon vanaf 14u inchecken gingen naar receptie kregen te horen dat ons huisje nog niet klaar was kon nog wel tot 16 u duren werd 16.45..mooi ingericht maar lag laag stof...lamp in douche dee t niet,eveneens de lampjes van nachtkastjes niet...schimmel zat op douchdeuren..2 zitsbank met scheuren erin ..affijn zouden er toch niet veel zijn dus maar voor lief gelaten..hadden half pension ...ontbijt prima maar diner buffet was slecht..je heb er 5 restaurants waar elk een beetje buffet staat je kon 1730 of 1930 kiezen wij gingen 1930 nou werd niet vers bijgevuld vlees uitgedroogd in 2 restaurants werd zelfde geserveerd...zwembad was de wildwaterbaan en glijbaan dicht...onvriendelijk personeel...wij gaan in nederland altijd van der valk ketens...maar dit in Linstow is absoluut niet van der valk waardig! Omgeving is prachtig👍

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel erg mooi, de 4pers. Huisjes slecht.

Beuk
6-9-2016
  • Onderkomen4
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4
  • Activiteiten7

Wij zijn met de zomervakantie hier geweest, omdat dit hotel heel veel activiteiten voor kinderen & luxe voor de ouders toonde op de site. Echter toen we aankwamen in ons huisje, viel het ons erg tegen. Minder luxe dan verwacht, en veel defect .In de douche zat schimmel en het water bleef koud als we na elkaar gingen douchen. Van de kookplaat was het glas kapot. De koelkast deed het niet, en werd erg warm aan de bovenkant waardoor sommigen meegebrachten etenswaren niet meer goed/gesmolten waren. Hebben dit gemeld en werd wel gemaakt, maar pas einde van de dag. Het park is mooi opgezet en service in het hotel zelf was wel zeer goed. Een erg mooi zwembad voor de kinderen, met veel activiteiten op het park. Alleen moet er bij veel activiteiten betaald worden. Trampoline springen kost per 5min. €2,- bv. Maar ook de sauna moest je betalen (niet vermeld op site). Alles is in het duits, zo ook de kinderactiviteiten als bv. de kinderdisco en het animatieteam. Er is geen wifi in de huisjes, maar alleen in het hotel aanwezig. Dit staat niet zo op de site beschreven. De activiteiten werden slecht weer gegeven en bij verandering van tijd of lokatie werd dit wel in het duits mondeling doorgeven maar niet op de informatieborden veranderd. Dat maakt het als Nederlandse bezoeker soms lastig om achter de juiste informatie van het activiteiten programma te komen ( bij centerparcs krijg je een compleet programma overzicht in div talen bij aankomst) . Moet wel eerlijk toegeven dat het hotel wel erg mooi was, maar we vinden het niet de moeite waard om nog eens zo'n stuk te rijden voor een huisje bij van der valk Linstow. Misschien dat een verblijf in het hotel wel de moeite is, maar over het geheel is onze keuze dan toch liever naar centerparcs.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldige vakantie met jonge kinderen!

Danielle
24-8-2016
  • Activiteiten8

Prachtig ruim opgezet park. Veel huizen en een groot hotel, maar van die capaciteit merkte je niets in de restaurants, in het zwembad en bij de activiteiten binnen/buiten. We hadden een type C woning, vrijstaand en voor 8 pers. Ruime woonkamer, ruime tuin. Fijne ruime slaapkamers. Schoonmaak was voldoende. Zaten dichtbij de plaza, dat was ideaal. Mooie, ruim opgezette plaza met verschillende zithoeken en restaurants. Zwembad was top, genoeg voor jong en oud. Voor de kleintjes een ruim kinderbad met 2 spannende glijbanen; onze oudste van 3 heeft zich uitstekend vermaakt. Nadeel bij het zwembad vond ik dat ze maar 2 familiehokjes hadden en geen boxen. Wij, met dochter van 3 en een tweeling van 1, hebben behoorlijk geworsteld tijdens het aan-en uitkleden hoe we dat nou moesten doen. Box is zeer welkom daar! Er is een mooi strandje paar km verderop, mooi uitzicht. Genoeg te doen in de omgeving, je moet er wel minimaal 45 min voor rijden. Wij hebben een top vakantie gehad en gaan graag weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Lindaart
8-6-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2

Onvriendelijk personeel park en hotel ligt erg afgezonderd. ..snackbar gaat 5 uur dicht waardoor je wel in de restaurants moet eten of dichtstbijzijnde dorp je let wel 35 km er van af zwembad. Klein bowling baan pas om 20 uur open en ga zo maar door ben echt wel wat gewend maar dit sloeg alles voor ons geen linstow meer en zeker niet waard om er 700 km voor te rijden absoluut niet v de valk waardig

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Hectische mini vakantie

Fam.
11-9-2015
  • Activiteiten6

Hectisch hotel door de mix van hotel/vakantiehuisjes/dagtochten (bussen). Veel geluidsoverlast. Bediening niet altijd even accuraat. All inc. is goed en lekker.

mooi park

h
2-9-2015
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

mooi park leuk zwembad. als je de fietsen meeneemt kan je daar mooi fietsen in de natuur

Gereisd Met partner in augustus 2015

• WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand< 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBadminton, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Van der Valk Resort Linstow in Linstow (Oostzee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Van der Valk Resort Linstow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.