Lauterbach (op Rugen )

Reviews over Lauterbach (op Rugen )

prima hotel met zeer goede keuken

jan en joke,
    11-7-2015

het hotel ligt prettig op het eiland: dichtbij de toeristen centra, maar zelf in de luwte. kamers ruim in orde, maar de uitblinker is de keuken. wij hebben 7 maal een uitstekend en gevarieerd diner genuttigd. ook aan de wijn valt men hier (qua kwaliteit en prijs) geen buil.

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische verblijf, absolute aanrader.

Tonnie Kaal,
    22-9-2014

Hotel Lauterbach bied een uitstekende verblijf en gastvrijheid. Alles was top met als absolute uitschieter het eten en de vriendelijkheid van het personeel.

Gereisd met partner in juli 2014

heerlijk hotel

marjan,
    27-7-2014

Mooi hotel, rustige ligging, niet heel toeristisch. Prima keuken, mooie menukaart, leuke sfeer. Heerlijke bedden! Vanuit hier het hele eiland goed te bereiken. Mooie omgeving om te fietsen.

Helaas geen lift, 3 verdiepingen is dan een flinke klim....

Gereisd met partner in juli 2014

Fantastische plek

Jan en Tineke Hulzebos,
    6-1-2014

Leuk klein Hotel, 17 kamers. Ligging direct aan het water.

Wij hadden een kamer met balkon en een prachtig uitzicht over de "Bodden ", de Oostzee.

Goede H.D. Televisie , hadden bij de boeking twee gemakkelijke stoelen gevraagd en was geregeld toen we op de kamer kwamen.

Uitstekend en ruim ontbijt.

De warme keuken is voortreffelijk, we wilden wel eens ergens anders gaan eten , maar hebben dit maar niet gedaan. Bijzonder vriendelijke gastheer en personeel. De bedrijfsleider komt uit Munster en spreekt nederlands en de kok, Martijn, komt uit Nederland. Direct vanuit het Hotel zijn mooie wandelingen te maken, of richting Neuendorf langs de rand van het water naar de steile kliffen of naar de kleine vissershaven van Lauterbach en verder langs het water richting Goor.

Lauterbach is een klein rustig dorp, de drukke badplaatsen Binz, Selin, en Göhren zijn niet ver van Lauterbach.De kamers worden elke dag goed schoongemaakt.

Gereisd met partner in december 2013

fantastisch

tineke.,
    10-9-2013

wij hebben van de heerlijke dagen genoten.

wij danken het vakkundige en vriendelijke team van harte.

Tineke en aad

Gereisd met partner in augustus 2013