Camping Lassan am Peenestrom

Camping Lassan am Peenestrom

1 review over Camping Lassan am Peenestrom in het Nederlands

Aanrader voor rustzoekers en watersporters

Ge de Grooth
6-7-2014

De kok van restaurant Camper treff is een geweldige kok! Heerlijke dagschotel met lever gegeten en heerlijke rollade met een saus zoals ik me nog kan herinneren van heel erg lang geleden! Een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lassan am Peenestrom in Lassan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lassan am Peenestrom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.