Vakantiepark H+ Hotel Ferienpark Usedom

Vakantiepark

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Ferienpark Usedom voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark H+ Hotel Ferienpark Usedom

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Habe nicht das bekommen erwartet habe

arthur
11-11-2014

Die Unterkünfte sind gut, einige Wohnungen verfügen sogar über eine Sauna. Bei den in dem Arrangement enthaltenen Massagen haben wir uns

nicht wohlgefühlt. Die Massage wurden z.T. , durch uns, abgebrochen

oder gewandelt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark H+ Hotel Ferienpark Usedom in Koserow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark H+ Hotel Ferienpark Usedom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark H+ Hotel Ferienpark Usedom scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.