We hebben een aantal aanbieders voor Koserow voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Koserow voor je op een rij gezet:

Reviews over Koserow

Grote lof: supervakantie in een prachtige omgeving

29-1-2014

Kort en bondig: wij hadden op voorhand speciaal een beeld voor ogen en we werden niet teleurgesteld: Een droomvakantie! Prachtige kamer, rustig en vrij ruim, alles schoon en vooral: Een goed bed! De spa is ook top! Ik kan niet begrijpen wat er te klagen valt over het zwembad en de sauna! In de beste staat, erg schoon en geen werkzaamheden! Het personeel van het massage- en verzorgingsressort verdient ook lof! Competent en de prijs/kwaliteitsverhouding klopt!

Gereisd anders in januari 2014

Heel fijne vakantie in Forsthaus Dammerow.

25-8-2013

Mijn vrouw en ik waren van 14-08-2013 tot 23-08-2013 te gast in Forsthaus Dammerow. De service, de reinheid en het eten waren uitstekend. Ook de kanotocht en de fietsverhuurservice waren goed georganiseerd. De avonden met live muziek op het terras zijn ons goed bevallen. Ook het binnenzwembad vonden we erg aangenaam.

We komen terug!

5-8-2013

We vonden ook deze keer na drie uur reizen ons vertrouwde hotel in een stijlvol verzorgd gebouw, met aangenaam uitgeruste kamers, omgeven door een gevarieerd landschap en mooi geïntegreerd op dit wondermooie eiland. Het voorbereidende gesprek over de gezinsvakantie, de boeking, de ontvangst, het avondeten en het verblijf in het algemeen waren allemaal aangenaam en daarom kan ik het hotel erg aanbevelen. Wij zeggen bedankt en komen graag weer!

Gereisd anders in augustus 2013

Usedom iets rustiger beleven, geniaal.

4-8-2013

Heel tevreden. Zeer attente service. Geweldig team, maken het verblijf tot een onvergetelijke ervaring. Het hotel kunnen we zonder meer overal aanprijzen, althans de kamers met een balkon of terras met uitzicht op de binnenplaats met tuin.

Oostzeevakantie zonder problemen.

25-7-2013

Het was een mooie romantische vakantie met verwengarantie. Men kan dit hotel alleen maar aanbevelen - in het bos gelegen - tussen zee en watertje achter. In 10 minuten kan men beiden te voet bereiken. Geen problemen - goede bediening en een heerlijke keuken!

Gereisd anders in juli 2013
Koserow scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews