Camping am Blanksee (Glamping)sterstersterster

8.3Fantastisch

Duitsland, Mecklenburg-Vorpommern, Klein Pankow

8.3Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

43 reviews over Camping am Blanksee (Glamping)

• 8Pieter15-09-2013

Fijne camping.

Wij hebben hier een week met plezier gestaan. Mooi uitzicht op het meer en alles is ruim opgezet. Je zit echt in de natuur en het enige geluid dat je hoort is de wind, het water en de vogels. Het sanitair in schoon en modern, als het druk is moet je soms op je beurt wachten. Het restaurantje is goed, lekker lokaal bier en Nederlandse snacks en maaltijden. Het campingwinkeltje is handig omdat er helemaal niets in de buurt is. Het stadje Parchim ligt 15 km van de camping en heeft grote supermarkten en leuke restaurants. De omgeving is prachtig voor wandelingen en fietstochten. De omgeving is niet erg gevarieerd, uitgestrekte weilanden afgewisseld met stukken bos. Mooi maar niet spectaculair. Ook niet heel veel mogelijkheden voor uitstapjes. Echt een plek om tot rust te komen en afstand van de drukke wereld te nemen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013

• 8Sanne14-08-2013

Heerlijk bijkomen op mooie en rustige camping!

We hebben een heerlijke week gehad op deze schitterende plek bij het meer ondanks de pech die wij hadden met onze camper. Waarbij we trouwens uitstekend zijn geholpen door het beheerders echtpaar !! Dank daarvoor. De sfeer en de rust vonden we geweldig en de kinderen (3 en 5 jaar hebben zich uitstekend vermaakt!). Sanitair goed en schoon. Ook de bar is gezellig en de keuken is simpel maar goed en lekker. Echt een aanrader om naar toe te gaan. Maar verder helemaal top! Dank voor goede zorgen en de leuke week. Groet, Sanne Gehner ps Neem vooral de fietsen mee als je naar deze camping gaat want je kunt mooi fietsen inde omgeving.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 7Carla Schoonbeek 10-08-2013

Mooie natuur

Twee weken met onze kinderen hier op de camping gestaan. Mooie camping met ruime plaatsen. Beheerders zijn vriendelijk. Op de camping een barretje waar je ook wat kan eten. Tevens klein winkeltje. Omdat er ook wat leeftijdgenootjes waren hadden mijn kinderen het naar de zin, er is voor kinderen ouder dan 7 weinig te doen behalve zwemmen in het meer. Het kampvuur wat ze aanbieden op de site moet betaald worden, 5 euro voor het gebruik er van excl hout wat dan ook nog eens 7,50 euro kost! Een douchebeurt kost 1 euro, wat ik persoonlijk heel duur vind. Het is geen dure camping maar door alle bijkomende kosten is het wel duur! Ik heb een fijne vakantie gehad maar zou hier niet weer heen gaan.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8jose27-07-2013

Volgend jaar weer geboekt!!!

Camping Am Blanksee ligt tussen twee natuurgebieden in Mecklenburg-Vorpommern en is gelegen aan de Blanksee met een mooi ruim strand, grote standplaatsen op de hoger gelegen camping.Er zijn zonnige maar ook schaduw plaatsen. De Nederlandse beheerders zijn vriendelijk en doen hun uiterste best het naar je zin te maken. 's Avonds gezellig bij elkaar in de Gaststätte of je kunt er een eenvoudige maaltijd nuttigen. Er is ook een winkeltje met beperkte voorraad De winkels zijn op 14 km afstand in Lúbz of Parchim. Een heerlijk rustige camping waar het goed vertoeven is. Wij hebben het er enorm naar onze zin en absoluut geen spijt van gehad. volgend jaar hebben we weer geboekt =D Groeten Jan en José Uitslag Haaksbergen

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 9tineke.knol24-06-2012

"Pur natur"

Twee jaar geleden verliefd geworden op deze plek en de liefde is niet bekoeld. Rust en natuur, volop aanwezig. De roerdomp "honkt", de koekkoek laat zich regelmatig horen. Volop vogels, waaronder de rode wouw en de wespendief. Bevolking is uiterst vriendelijk. De sfeer van de voormalige DDR is nog goed te voelen, dit voor mensen met een historisch besef. Als je hier bent is het een aanrader om de film "Das leben der andern" te bekijken en "De Toren" van Uwe Telkamp te lezen. Een absolute aanrader, deze streek, deze camping !

Gereisd met partner in juni 2012

• 9annemarie16-09-2010

rust,relax en genieten

Wij hebben met 3 kinderen van 7, 5 en 11 maanden in de tendi tent gekampeerd en het was super!! elke dag heerlijke verse broodjes. Een fantastisch rustig meer waar je heerlijk kunt zwemmen, vissen luieren. Zeer gastvrije eigenaren. De kippenvleugeltjes missen we enorm! Camping am blanksee is een heerlijke kleine camping waar de kinderen lekker hun eigen gang konden gaan. Veel te doen in omgeving:zijn we geneens aan toe gekomen in een week!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8paul webbink25-07-2010

rustige, fijne camping, aan prachtig meer

wij zijn met ons gezin met drie jongens in de leeftijd van 8, 9 en 12 jaar 1 week geweest. Wij hadden een prachtige plek direct aan het meer. 's Morgens kon je rechtstreeks vanuit de tent een duik in het meer nemen. Een ideaal meer om te zwemmen en te vissen. Het is een heerlijke, rustige camping met gastvrije en vriendelijke Nederlandse eigenaren.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8A Reinderink04-05-2009

de camping topper van 2009

Totale rust schitterende natuur gastvrij en optimale service kindvriendelijk hondvriendelijk een aanrader !!!!!!!!!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Ruud31-12-2008

Rust, ruimte, gastvrij, echt kamperen

Wij zijn hier met een groep van 9 personen geweest in 4 kinderen van 6 tot 18 jaar en 5 vowassenen. Iedereen heeft een perfekte vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8Marco11-04-2008

Mooie omgeving, geweldige natuur, rust en ruimte, vriendelijke Nederlandse beheerders. Absolute aanrader!

• 6Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2007

2 tips over Camping am Blanksee (Glamping)

• jose, 27-07-2013

Voor een eenvoudige maaltijd kun je op de camping eten, b.v. Wedges met kip. In de nabij gelegen dorpen kun je ook heerlijk eten. De fietsen kun je rustig meenemen. Je kunt er prima fietsen aan de hand van een aantal fietsroutes die op de camping verkrijgbaar zijn.

• Carla Schoonbeek , 10-08-2013

Neem een rubberboot mee zodat je op het meer kan dobberen.

1 vraag over Camping am Blanksee (Glamping)

• Hans van WAVEREN Leiden NL, 09-08-2019

huren stacaravan

Heeft u op uw camping stacaravans te huur (2 volwassen). De tijd dat wij op vakantie willen is de laatste week van september 1e week oktober. Wat is de prijs? Zijn er nog andere mogelijkheden? Haben Sie auf ihre Camping eine Stehwohnwagen zu vermieten (2 Erwachsenen. Wir möchten diese mieten Ende September - Anfang Oktober (2 Wochen) Was ist denn der Preis. Gibt es noch andere Möglichkeiten?

Camping am Blanksee (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster