Camping am Blanksee (Glamping)sterstersterster

8.3Fantastisch

Duitsland, Mecklenburg-Vorpommern, Klein Pankow

8.3Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

43 reviews over Camping am Blanksee (Glamping)

• 2018
    10Ans en Wim Vonhof06-06-2018

Een geweldige camping vol enthousiasme gerund.

We waren nog nooit in Noord Duitsland geweest maar we hebben bij Erni en Arjan een fantastische vakantie gehad. Wat een heerlijke camping om te verblijven. Rust en ruimte. Elke avond voor het eten even gezellig een biertje drinken op het terras. Ik heb nog nooit zo'n echtpaar meegemaakt dat zo betrokken is bij hun werk. Ze hebben voor iedereen een belangstellend woordje en de kinderen kennen ze allemaal bij naam. We hebben ons er 3 weken echt thuis gevoeld. Ook de hele omgeving straalt rust uit. Weg van de hectiek van alledag. Heerlijk gewoon. We hebben een aantal prachtige steden bezocht zoals Schwerin, Wismar en Rostock. Ook wat kleinere prachtige plaatsjes zoals Warnemunde, Waren en Plau am See. En dan is het altijd weer heerlijk om terug te komen op de camping met uitzicht op het meer. Het sanitair wordt een paar keer per dag schoongemaakt. Met eigen ogen gezien. Ook kun je een lekker eten. Elke morgen verse broodjes. BEDANKT!!

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Wouter Sternheim29-05-2018

Lekker tot rust komen

Mooie rustige camping. Uitermate geschikt voor campers en caravans. Veel ruimte op een open veld, beperkte ruimte onder de bomen. De campingfaciliteiten worden zeer goed schoongehouden. De uitbaters zijn vriendelijk en behulpzaam. De camping heeft een strandje aan een meertje waar je lekker kan zonnebaden, maar ook in de schaduw kan zitten. Voor kleine kinderen zeer geschikt.

Wij hadden via touroperator een tent gehuurd. De kwaliteit van tent en bed was prima, maar ik vind de term Glamping niet van toepassing op de faciliteiten en de camping. Heb hier dus niet al te hoge verwachtingen van.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8marc en colyne24-05-2018

zeer goed!

zeer aangenaam verblijf. camping ligt direct aan het meer, maar de campingplaatsen niet. je staat onder de bomen of op een groot veld. ruim genoeg. Arjan en Erni zijn zeer vriendelijk eigenaren die het prima voor elkaar hebben. 's ochtend zorgen ze voor vers gebakken broodjes en 's middags kun je er op het terras een lekker biertje drinken en een hapje eten.sanitair zeer schoon. mooi gebied waarin de camping zich bevindt,je kunt er, direct vanaf de camping prima fietsen.verwacht geen fietspaden zoals in Nederland, maar goed te doen.Bij de receptie zijn een aantal uitgestippelde routes te koop. de hond is ook welkom en heeft het daar ook prima naar de zin gehad. zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Marco Buurman01-10-2017

Supervriendelijke ontvangst, mooie omgeving, top!

We hebben genoten van een heerlijke week. Prachtige natuur, lekker eten in de Gaststette, elke morgen verse broodjes. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Julia25-08-2017

Super vakantie

Wij hebben een heerlijke vakantie bij Camping am Blanksee gehad. Eigenaren zijn erg behulpzaam en gastvriendelijk. In de receptie kun je nederlandstalige fietsroutes krijgen en je ziet er van alles we hebben zelfs herten gezien, wat gaaf! In de omgeving valt er ook genoeg te doen. Erg leuk is het "Kletterwald" in Schwerin daar kun je ook goed winkelen. Het sanitair werd elke dag meermaals schoongemaakt en zag er altijd goed uit. Elke ochtend verse broodjes uit het winkeltje. Lekkkker!! en savonds een glas wijn in de gaststette bij Erni (eigenaar) was ook leuk. Op de camping was de sfeer erg gezellig ook speelden alle kinderen gewoon met elkaar maakt niet uit welke taal ze spraken. Gewoon een super vakantie gehad. Erni en Arjan bedankt voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Marco & Gemma22-08-2017

We hebben genoten!

Een mooie camping. Niet te groot en gemoedelijk. De plekken zijn ruim. Sanitair was heeeel schoon (nog nooit zo schoon op een camping gezien). Douchen is een euro, dan heb je 4 minuten, doordat je de douche tussentijds stop kunt zetten, is het goed te doen. Het privéstrandje aan het meer is netjes en ruim. Je kunt heerlijk zwemmen in het meer. Daar zijn ook 2 stookplekken waar een vuurtje gemaakt kan worden. Vissen op de steiger ging ook prima, er werd geregeld een visje gevangen. Wat ook fijn is, is dat er een hapje gegeten kan worden op de camping voor een schappelijke prijs. Bij ons was de schnitzel favoriet. Een drankje in de avond deden we ook geregeld.
    In de omgeving is van alles te doen. Wat aanraders: Klimbos en de Zoo, Zomerrodelbaan. Maar last but not least.... de gastvrijheid van Erni en Arjan (eigenaren) is super! Ze doen er alles aan dat je een fijne vakantie hebt. Het zijn aardige en gezellige mensen!

Al met al hebben wij een super vakantie gehad. Voor ons zeker voor herhaling vastbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Bert20-08-2017

Mooie rustige camping plek maar......

De camping is rustig gelegen, aan een mooi meer. In de kantine kun je goede maaltijden bestellen. Sanitair (zeker de douches) is niet wat je mag verwachten voor de prijs van 1 euro per douche. Bij een volle camping is het aantal douches ook erg beperkt. Boek via SVR dat scheelt enorm in prijs (ongeveer 8 euro per dag) en betaal NIET vooraf. Moet je onverhoopt eerder weg dan betaald men niets terug. Het aanbod is dan 50% korting bij je volgende verblijf op de overgebleven dagen. Wil je leuk fietsen neem dan een fietsdrager mee. Rond Plau am See is het veel beter fietsen. Heb je een mountainbike prima een E bike dan wordt alles toch wat minder. De wegen zijn op vele plaatsen nog zeer slecht voor Nederlandse begrippen. Al met al een leuke camping maar, in diverse reviews wordt e.a. wel heel erg rooskleurig beoordeeld.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Pascale19-08-2017

Een fantatische complete familie camping

Uitstekende faciliteiten om met de kids een aangename vakantie te houden. Het meer is een rustige plek om te relaxen of juist op het water actief te zijn met de kids. De camping ligt niet op loopafstand van de winkels. Echter de camping winkel heeft alle benodigdheden voor een plezierig verblijf. Ook de behulpzaamheid en vriendelijkheid hebben wij als warm ervaren. Kortom een aanrader als je alleen of met gezin een lekkere vakantie wilt beleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Kruimel198313-08-2017

Voor wie rust zoekt in een mooie omgeving!

Een mooie ruim opgezette camping met meer op steenworp. Voor wie rust zoekt in een mooie omgeving. Alles klopt er en op de koop toe een geschiedenisles door de omgeving. Wij hebben er genoten en komen er vast nog terug!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Annie Smit11-08-2017

Heerlijke vakantie in de natuur

Mooie camping met een eigen meertje om in te zwemmen! De eigenaren zijn erg behulpzaam en doen alles om het iedereen naar hun zin te maken. Het sanitair wordt elke dag meermaals schoongemaakt en ziet er altijd goed uit. Ook de "Gaststätte" is erg gezellig om iets lekkers te eten of om savonds een glas wijn of bier te drinken aan de bar waar Erni (de eigenaar) er altijd voor een babbeltje is. In het restaurantje kun je van alles eten nederlandse snacks, Hamburgers ( vooral die met Bacon, ei en kaas is erg lekker) bami, nasi en ook verse salades die Arjan (eigenaar) elke dag maakt. In de omgeving valt veel te zien, je kunt er goed fietsen. Voor een dagje uit is Schwerin zeker aanteraden maar ook een dagje Berlijn is makkelijk te doen. Wat een bijzondere stad! De camping straalt een fijne sfeer uit en het was gewoon gezellig. Wij hebben een super vakantie gehad en komen zeker nog een keertje terug. Arjan en Erni bedankt voor jullie gastvrijheid

Gereisd met partner in juli 2017

2 tips over Camping am Blanksee (Glamping)

• jose, 27-07-2013

Voor een eenvoudige maaltijd kun je op de camping eten, b.v. Wedges met kip. In de nabij gelegen dorpen kun je ook heerlijk eten. De fietsen kun je rustig meenemen. Je kunt er prima fietsen aan de hand van een aantal fietsroutes die op de camping verkrijgbaar zijn.

• Carla Schoonbeek , 10-08-2013

Neem een rubberboot mee zodat je op het meer kan dobberen.

1 vraag over Camping am Blanksee (Glamping)

• Hans van WAVEREN Leiden NL, 09-08-2019

huren stacaravan

Heeft u op uw camping stacaravans te huur (2 volwassen). De tijd dat wij op vakantie willen is de laatste week van september 1e week oktober. Wat is de prijs? Zijn er nog andere mogelijkheden? Haben Sie auf ihre Camping eine Stehwohnwagen zu vermieten (2 Erwachsenen. Wir möchten diese mieten Ende September - Anfang Oktober (2 Wochen) Was ist denn der Preis. Gibt es noch andere Möglichkeiten?

Camping am Blanksee (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster