Hotel Maritim Kaiserhof

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag8°3°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Kaiserhof voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Maritim Kaiserhof in het Nederlands

Schitterende locatie

Mirjam
25-7-2016

Door mooie weer geweldige vakantie. Hotel is prachtig maar is weinig te beleven. S avonds stil en saai. Ontbijt benauwde ruimte en heel druk. Geen raam aanwezig en kan buiten zitten tijdens ontbijt.

Wel behulpzaam personeel.

Graag weer.

7-1-2014

Bij aankomst na enkele moeilijkheden, een geslaagde boeking aan de Oostzee dankzij behulpzaam en zeer vriendelijk personeel.

Geweldig hotel

31-12-2013

Zeer mooi hotel. Geweldig eiland. Superstrand. Hondvriendelijk. Centrale ligging. Goede gastronomie in de onmiddellijke omgeving. Maar je moet zeker de garage van het hotel boeken.

Mooie strandvakantie.

28-12-2013

Prachtig strand en familiehotel. Van alle vakantiehotels waar wij tot nu toe waren, is dit hotel ons veruit het beste bevallen. Hotel ligt bijna direct aan het strand. Zeer aardig personeel. Ontspannen sfeer. Dit hotel is in ieder geval verder aan te bevelen. Men moet echter oppassen om geen kamer op de begane grond te krijgen.

We hebben zeer mooie dagen doorgebracht. De kamers waren zeer schoon en mooi ingericht. Het ontbijt was uitstekend en zeer uitgebreid. Men kon eiergerechten vers laten bereiden. Het personeel was altijd heel vriendelijk. We waren 's-avonds vaak in de bar en werden door de leuke barman altijd leuk geholpen en verzorgd. Ook daar was de sfeer erg vriendelijk. Een hoogtepunt is de wintertuin met werkelijk een heel unieke uitzicht over de Oostzee en de pier, het hotel ligt direct aan de boulevard en dus zijn lange strandwandelingen dagelijks mogelijk. We komen zeker terug naar Heringsdorf.

Geweldig hotel, ook in de winter.

1-12-2013

We hebben dit hotel in de winter geboekt als wellnessvakantie en kunnen het alleen van harte aanbevelen. De mogelijkheden in de omgeving zijn vanwege de prachtige ligging van het hotel ook voor de koude maanden geweldig.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Kaiserhof in Heringsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Kaiserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.