Aparthotel An Der Seebrücke

Aparthotel
Weer vandaag4°-4°
7,2

5 reviews over Aparthotel An Der Seebrücke in het Nederlands

Zeer leuke en mooie vakantie.

7-11-2013

Als het hotel weer geopend is, omdat het verbouwd word, kom ik met mijn familie daar heen. Erg prettige sfeer, heel uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Schone en grote, luchtige kamers.

Gereisd anders in november 2013

Ontspannend verblijf.

6-10-2013

Het hotel ligt aan het begin van de lange promenade in Berg. Een renovatie van de kamers, die groot genoeg zijn, is wel eens nodig. De oude televisies met klein scherm voldoen niet meer aan de standaard van vandaag. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was zeer gevarieerd en afwisselend. De wifi-ontvangst in de kamer was zeer slecht of helemaal niet aanwezig. In het hotel kan je fietsen huren. Het hotel is een goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten. De parkeerplaats van het hotel is op een hellende piste, waar je moet betalen en die op 200 meter van het hotel ligt. Wie met gps naar het hotel rijdt, moet 'bergstrasse 22' in plaats van 'an der seebrücke 34' ingeven. Dit adres ligt in een niet toegankelijk gebied. We waren voor het eerst in Usedom en het is ons goed bevallen. Wie een hotel om te overnachten met ontbijt zonder enige vorm van luxe zoekt, is daar aan het juiste adres.

Gereisd anders in oktober 2013

Voor de prijs was het hotel prima. Het ontbijt was uitgebreid, vers en gevarieerd. ij zouden er zo weer boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor An Der Seebrücke voor je op een rij gezet:

Het ontbijt is perfect, de TV zou wat groter mogen zijn en de badkamer is ook zeer klein. Verder kan ik het wel aanbevelen.

Gereisd anders in september 2013

Geweldige locatie, oud huis.

6-9-2013

Het huis is helemaal oud, de prijzen zijn belachelijk hoog. De verbetering van de situatie zal geen baat hebben, er wordt helemaal niets meer geïnvesteerd. Het balkon was bij aankomst helemaal vol vogelpoep. Na 3 dagen had men het gepoetst. De manager is misplaatst (onvriendelijk), het andere personeel heeft veel moeite gedaan de gasten tevreden te stellen.

Aparthotel info

• AdresStrandpromenade 34 17429
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Aparthotel An Der Seebrücke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel An Der Seebrücke in Heringsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel An Der Seebrücke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.