Hotel Stadt Güstrow

Weer vandaag-1°-2°
Hotel Stadt Güstrow

We hebben een aantal aanbieders voor Stadt Güstrow voor je op een rij gezet:

Laatste review

prima hotel

lia,
16-7-2011

niets op aan te merken. Prima grote kamer met mooie badkamer.

Buffet eten in vroegere balzaal. Voor ieder wat wils. Steeds nieuwe aanvoer. Lekker gegeten. Vriendelijke personeel.

Kenmerken

1 review over Hotel Stadt Güstrow in het Nederlands

prima hotel

lia
16-7-2011

niets op aan te merken. Prima grote kamer met mooie badkamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadt Güstrow in Güstrow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadt Güstrow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.