We hebben een aantal aanbieders voor Grevesmühlen voor je op een rij gezet:

Reviews over Grevesmühlen

Niet toeristisch

Ria Bertram
    5-5-2010

Welke toerist uit Nederland komt op het idee om op vakantie te gaan naar Grevesmuhlen. Ik dus. Het lag zo'n tien kilometer landinwaarts van de Ostseekust, dat wel zeer toeristisch voor de Duitsers. Boltenhagen aan de Ostseekust heeft echt een boulevard zoals je een boulevard kent. Alleen het weer werkt niet mee. De omgeving om te fietsen of wandelen is best leuk, vooral het bos met de hunebedden. De hunebedden waren ook de reden om er heen te gaan. Op een middag had ik ze allemaal al gevonden. Een dag Schwerin en een dag Lubeck waren absoluut het hoogtepunt van de vakantie. Lubeck is voor mij de mooiste stad voor nog eens een stedentrip te maken. Grevesmuhlen is geen straf. Best leuk om een vakantie te vieren op plekken die niet toeristisch zijn. Om de plek aan te raden gaat mij te ver.

Gereisd Alleenreizend in juli 2007
Grevesmühlen scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews