5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Greifswald Am Gorzberg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Greifswald Am Gorzberg in het Nederlands

Geen aanrader

Jack M.
9-10-2018

Hotel aan de rand van een kantoren/industrieterrein aan een zeer slecht onderhouden weg. Goed 3 km van de binnenstad verwijderd (parkeer eventueel 24/7 op het terrein bij het station voor 1 euro/dag; nog wel een kwartiertje lopen dan). Bij de receptie krijg je net voldoende info; kleine kamers met uitzicht op straat of parkeerterrein; wel koelkast/minibar. Redelijke badkamer. Er is parkeergelegenheid, deels van het hotel zelf, deels semi-openbaar. Geen echte buitenruimte (alleen wat kleine zitjes voor de deur, kun je roken, maar dat is alles). Wij boekten een arrangement met o.m. twee diners; geen aanrader. Je moet van het buffet, van niet al te beste kwaliteit, gebruik maken. Ontbijt is redelijk, geen hoogstandje.

Gereisd Met partner in september 2018

In the middle of nowhere

Johan
26-3-2012

Hotel is misschien wel geschikt voor zakenmensen maar niet voor toeristen. Ligt werkelijk in een saaie industriebuurt ver buiten de stad. Vriendelijk personeel, gratis internet, sauna en een lekker ontbijt maken echter veel goed. Parking achter het hotel wordt de ganse dag ingenomen door lokale mensen.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Greifswald Am Gorzberg in Greifswald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Greifswald Am Gorzberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.