Hotel Strand Graal Müritz

FamiliehotelWeer vandaag27°16°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Strand Graal Müritz voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Strand Graal Müritz

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Party service, Post service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenBadminton, Squash, Volleybal
  • Tennisbaan3
  • Tennisbaan informatieKosten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strand Graal Müritz in Graal-Müritz (Oostzee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strand Graal Müritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.