Hotel Haus am Meer

Hotel aan zee, Pension, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag24°16°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus am Meer voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Haus am Meer

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt menu
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus am Meer in Graal-Müritz (Oostzee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus am Meer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.