Graal-Müritz (Oostzee)

We hebben een aantal aanbieders voor Graal-Müritz (Oostzee) voor je op een rij gezet:

vakanties Graal-Müritz (Oostzee)

Neckermann

Reviews over Graal-Müritz (Oostzee)

Mooie Oostzeestranden

Rinus
    20-6-2014

Graal-Müritz is een badplaats gelegen aan de Oostzee, het is in het badseizoen een druk bezocht oord mede vanwege de mooie zandstranden. Het dorp is ook bekend om zijn Rhododendronpark dat ieder jaar in mei en begin juni veel bezoekers trekt, er worden in het park dan rhododendronfeesten georganiseerd en er wordt een heuse rhododendronkoningin gekozen, ook buiten het bloeiseizoen is het een aangenaam park dat slechts door een pijnbomenbos van het strand is gescheiden.

Gereisd Met partner in juni 2014
Graal-Müritz (Oostzee) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews