Reviews over Friedland

Rust, rust en nog eens rust...

Kopesh,
    22-2-2011

Gelegen in het oosten van Duitsland op 1 tot 2 uurtjes rijden van Berlijn, Polen en de Oostzee-kust is dit een oase van rust in een prachtige omgeving. De kamers hebben geen TV of telefoon maar zijn ruim van opzet. De prijzen voor de kamers zijn zeer scherp (150 euro voor een midweek....) Op het terein van het landhuis is er voldoende ruimte voor evt. kinderen om te ravotten tevens was er in de periode dat wij er waren een groep herten aanwezig naast het landhuis. Het landhuis is een onderdeel van een boerenbedrijf met 400+ koeien. De omgeving biedt veel wandel en fiets mogelijkheden en de plaatsjes rondom Roga zijn een mooie combinatie van middeleeuwse, communistische en moderne architectuur.

Wij hebben er een prima verblijf gehad en gaan zeker nog eens terug.