22 reviews over Camping Seecamping Flessenow in het Nederlands

Hoop nog een keer terug te komen.

Johanna
8-6-2018

Mooie ruime plaats, vriendelijke ontvangst door de Nederlandse eigenaar. Schwerin is een mooie stad en mooi om te bezoeken op een minder mooie dag. Hier is ook van alles te doen, mocht je daar behoefte aan hebben. Ik vind dat de camping een hoger cijfer mag hebben, maar hoe kindvriendelijk het is en hoe het restaurant is weten wij niet omdat we daar geen gebruik van hebben gemaakt.

Gereisd Met partner in juni 2018

Ruime plaatsen in een natuurlijke omgeving. Aan het meer, dus neem muggenolie mee. Zeer behulpzame eigenaar met tips over de omgeving. Prima uitvalsbasis om oude stadjes zoals Schwerin of Oostzee havensteden te bezoeken.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellige rustige camping

Tineke
9-8-2017

De Nederlandse eigenaar was erg vriendelijke en enthousiast. Gaf advies over de omgeving. Je kreeg een fietskaart te Leen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het is een camping met een vriendelijke nederlandse beheerder en staat in een mooie rustige omgeving. Je kunt er leuk fietsen om het meer en naar mooie stadjes. Het is een schone camping. Sanitair wordt regelmatig schoon gemaakt. De camping straalt rust uit terwijl het vol stond. Het is een camping voor iedereen. De camping zit aan het meer waar je kunt zwemmen of met je bootje kan varen. Is niet diep dus ook mooi voor kleine kinderen. Staan veel duitsers en nederlanders, maar ook uit noorwegen, zweden en denemarken. Wij hebben een heerlijk ontspannen vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima camping centraal gelegen.

arnold
8-7-2016

camping in Meckelenburg-Vorpommeren(Nrd-Oost Duitsland) ligt centraal om van hieruit de steden: Lubeck, Rostock, Wismar en Schwerin te bezoeken. Van hieruit ook de Oostzeekust makkelijk te bezoeken.Dagje aan Zee. Ligging is aan de Schweringersee. Goed zwemwater en prima om te surfen en te vissen (vergunning kopen). Royale plaatsen , vlak en op gras. Nederlandse eigenaar.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping voor een week.

Jan Mooij
17-5-2016

Mooie, rustige camping mooi gelegen aan het Schweriner meer. De laatste 600 meter door het dorp is net een Cake walk, straat klinkers met kuilen uit de DDR tijd. Rondje om het meer is ca. 37 km deels over onverharde paden. Verder geen interessante fietsroutes. . Prachtige steden zijn Schwerin, Wismar en Rostock. Schwerin is nog wel te doen op de fiets. Een rondrit met een oud DDR busje/treintje vanaf de Markt is aan te bevelen. In ongeveer een uur vertelt de chauffeur alles over Schwerin en zijn historie. Op de camping dagelijks vers gebakken broodjes, verder alleen eerste levensbehoeften. Restaurant op de camping in Retgendorf is aan te bevelen. WiFi op de camping is goed maar niet dekkend. Beetje jammer dat je steeds het signaal moet opzoeken. Marc en zijn staf zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een echte aanrader voor iedere kampeerder.

Andre en Margreet van Staalduinen
5-8-2015

De eigenaar is een zeer bereidwillige man die het zijn gasten absoluut naar de zin wilt maken. Het terrein is prima met water en stroom op elke plek die minimaal 100 vierkante meter is. Klasse! De douches en het sanitair is modern en het is er elke dag schoon. in de omgeving is voldoende te doen ook op fietsafstand.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek

H Kostelijk
19-6-2015

Camping ligt aan de Schwerin See . ruime plaatsen, zeer vriendelijke eigenaar, altijd behulpzaam.

Gereisd Met partner in mei 2015

De camping ligt aan de Schweriner See. De plaatsen zijn meest ruim, al sta je soms dicht met de ruggen op elkaar. Sommige plaatsen hebben voldoende schaduw. De camping was druk bezet met voornamelijk Nederlanders en Duitsers. Drie sanitairgebouwen, netjes en erg schoon. Het gebouw waar wij gebruik van maakten was voor het aantal gasten (3 velden) te klein met te weinig afwasplekken, wasgelegenheden en wc's (gebouw 1). In de douches zit een tijdklok voor 3 minuten gratis douchen, vonden wij handig. Behulpzame en vriendelijke Nederlandse eigenaar en idem Duitse echtgenote. Goede broodjesservice. Een goede plek om te vertoeven, te wandelen, fietsen en de steden Schwerin, Wismar (!) te bezoeken. De fietspaden zijn meer geschikt voor mountainbikes dan voor gewone fietsen. Ook hebben wij het (schier)eiland Poel en de mooie stad Lübeck bezocht. Er zijn geen restaurants op loopafstand van de camping. Voor wat meer boodschappen gingen wij naar Schwerin

Gereisd Met partner in juli 2014

Fijne camping!

Marcel en Mariët Schepers
1-8-2014

Heerlijke camping. Lekker vrij. 's Ochtends lekker zwemmen in de Schwerinersee, dan ontbijten met broodjes uit de campingwinkel! Lekker fietsen in een schitterende omgeving. Veel bezienswaardigheden, bijvoorbeeld Schwerin en Wismar op de fiets. Bij regen naar Rostock! Mooi. Fiets ook naar Musselmöw voor een bezoekje aan een schattig café annex winkeltje met een zeer gastvrije eigenaresse. Bezoek aan het 'kerkje' inbegrepen. Dank aan de campingeigenaar Marc en zijn trouwe assistente voor een geweldige plek bij de omgevallen boom.

Gereisd Met partner in januari 2014

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seecamping Flessenow in Flessenow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seecamping Flessenow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.