We hebben een aantal aanbieders voor Flessenow voor je op een rij gezet:

Reviews over Flessenow

Fijne camping.

Ella
    20-8-2016

Vriendelijke (Nederlandse ) eigenaar, zeer behulpzaam. Fijne ruime plaatsen en prima sanitair. Fietsen naar Schwerin goed te doen. (Mooie stad). Dorpje zelf niets te beleven. Wifi gratis bij de receptie, werkte uitstekend. Goede uitvalsbasis voor fietsen of wandelen, leenkaarten bij de receptie vonden wij leuke extra service. Het was niet warm genoeg toen wij er waren, maar als het beter weer is, is het vast leuk om in het meer te zwemmen. Het zag er best leuk uit. Al met al zeer tevreden.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantie in Mecklenburg dan ga je naar Flessenow

jose
    2-7-2011

Een mooie camping voor Oostduitse begrippen. Ruime staanplaatsen met eigen stroom, water en afvoer, kleine winkel, dagelijks verse broodjes. Eenmaal in de week komt er een visboer en een bakker, terwijl je ook gerookt vis kunt krijgen van de plaatselijke vissers aan het strand (das pas lekker) De camping staat onder Nederlandse leiding en je wordt gastvrij behandeld. Het sanitair is eenvoudig maar goed. Een nadeel is de toegangsweg naar de camping, keien en het laatste gedeelte zandweg met gaten. De omgeving is buitegewoon mooi, ongerept. Je kunt er prima fietsen alleen mis je soms goede routebordjes. Vanuit de camping kun je fietsend naar de mooie stad Schwerin (20 km) en de hanzestad Wismar (25 km) Of rondtoeren door de Seeenplatte (het Venetie van het noorden) Wij hebben 3 weken op deze camping gestaan en ons geen moment verveeld. Een aanrader!!!

Gereisd Met partner in mei 2011
Flessenow scoort een 8 uit 10, op basis van 7 reviews