Camping Am Dobbertiner See

13 reviews over Camping Am Dobbertiner See

• 2018
    10Janneke de Vries03-02-2018

Klasse!

Alles was goed. Vriendelijke mensen. Je wordt zeer goed geholpen. Vrije, grote plaatsen. Keurig sanitair. Prijs is goed. Heel erg rustig. Geen fietspaden, maar doordat het er rustig is, is alles heel goed met de fiets te doen. Prachtige omgeving. Mooie oude gebouwen. Zeer de moeite waard. Je kunt de auto hier laten staan. Alles is lopend of met de fiets goed te doen. Ik kan niets negatiefs bedenken. Wij hebben heel fijne herinneringen aan deze camping en gaan vast nog eens een keer.

• 2017
    9Lize Berenst10-07-2017

Zalig en gezellig

Mooie plek, vrij rustig. Mooie wandelroutes en prachtige omgeving aan het meer. Gezellige eigenaren, houden wel van een praatje. Sochtends goede verzorging van broodjes. Ook voor honden zijn ze gastvrij! En zelfs een eigen honden (klein) strandje dichtbij.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Willy25-06-2016

Super leuke camping met vriendelijke ontvangst!

We mochten zelf plekje uitzoeken. Na wat gehannes kwam de campingbeheerster eraan en wees ons een prachtige plek aan met mooi uitzicht! De wifi was prima in de buurt van de receptie en er stond een potje voor een vrijwillige bijdrage hiervoor. Het sanitair was oud maar schoon. Camping met aandacht voor de kampeerder Top!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Henrike09-08-2015

Mooie plek

Een mooi gelegen, rustige, natuurlijke camping (veel vogels!) voor weinig geld. Bomenrijk terrein, dus zon en schaduw. Geen afgebakende plekken. De camping was niet vol, dus voldoende privacy. Gelegen aan een meer, veel mogelijkheden voor wateractiviteiten. Vriendelijke en attente eigenaars. Sanitair goed en schoon. Wasmachine en droger aanwezig, maar ik heb een plek gemist om de handwas te doen. Plaatsje Dobbertin is leuk, klooster bezienswaardig.

• 10Staat v/h sanitair

• 7NeilY14-08-2014

Leuke camping in mooie omgeving

Leuke camping met uitermate vriendelijke eigenaren Ruime plekken verdeeld onder de bomen, geen strak afgebakende laantjes. Er waren 3 Nederlanders op ruim 100 Duitsers, verder geen andere nationaliteiten. Dat merk je wel, en helaas is de camping avonds niet super-rustig te noemen. Tot diep in de nacht hard gepraat (oa groepen familie/vrienden), radio en tv soms met geluid op meegenietstand, dat viel toch wel tegen, hoewel het te ver gaat om te zeggen dat dit een onrustige camping is. De WC's zijn matig schoon en wat oud, douches prima. Prima broodjes service. Voor de kinderen zijn er skelters, speeltuintje, pingpong en natuurlijk het zwemmeer (met surfplanken om mee te spelen) Omgeving is mooi, zowel wat natuur betreft als de kleine stadjes en dorpjes. Prijs/kwaliteit is zeer goed, we waren met onze tent en 3 kinderen maar iets van 20 euro/nacht kwijt.

• 6Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 7mariannekuh04-07-2014

Mooie natuurcamping

Op zeer mooie plek gelegen camping tussen dennenbomen. De plek die we hadden aan 't water was prachtig met uitzicht over het meer met boven de boomtoppen de torens van het klooster van Dobbertin. De eigenaars zijn superaardig en houden wel van een grapje. 't sanitair vond ik persoonlijk niet fijn.Meermalen gehad dat er geen papier was om je handen aan af te drogen.Voor 1 muntje heb je 20liter water om te douchen. (hetzelfde geldt voor de afwas).De 1e 3lt wordt verspild vanwege het opwarmen van het water.1 lt water duurt precies 10sec,dus je kunt uitrekenen hoelang je hebt, en das niet veel! Erg vervelend dat na ong 10 min het licht uitgaat, zodat je het verder zonder licht moet doen.Op donkere dagen is dit heel lastig. Zo ook bij de (zeer krappe) afwasgelegenheid, geen licht. ( Verder is het gewoon een zeer mooie camping zo tussen al die bomen. Overal op de camping en in het bos staan hele leuke uit boomstammen gemaakte beelden, echt prachtig om te zien!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Rens Steenbergen12-09-2013

Camping in een schitterend natuurgebied

Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders(Uwe en Beate), schone en mooie camping, deels open en deels onder bomen met een schitterend uitzicht op het meer wat tevens uitstekend viswater is. ( visvergunning behoorlijk prijzig €53,00 voor 3 weken) als pleister op de wonden kreeg ik 3 weken gratis een roei/visboot. Douchemunten tevens geschikt voor de wasautomaten erg handig. Eten in hotel/restaurant de Zwei Linden is een aanbeveling, erg veel, zeer goed en heel goedkoop. Bij slecht weer is de camping een goede uitvalbasis voor een bezoek naar Rostock + Warnemunde ca.80 km en Berlijn ca.175 km. In de omgeving van de camping kan prachtige wandelingen maken ook met begeleiding van de beheerder Uwe die tevens boswachter is en je veel kan vertellen over de Vogelklok. Al met al een prachtige en rustige vakantie beleeft op deze (senioren)camping.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Willem15-08-2012

Geweldige camping en omgeving

Op deze super leuke camping kun je zelf je plaats uitzoeken, dichtbij het water of juist meer onder de bomen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Al na de eerste dag weten ze je naam en wordt je vriendelijk begroet. Op de camping zijn voor de kinderen een aantal surfplanken en skelters aanwezig, en voor de ouderen een paar roeibootjes. Van al deze dingen kun je gratis gebruik maken. Het sanitair lijkt voor de hoeveelheid kampeerders een beetje karig, maar tijdens ons verblijf van ruim 2 weken, hebben we nog nooit hoeven wachten voor een vrij toilet of douche. Het sanitair wordt grondig schoongehouden, tot wel 5 keer per dag. Op de camping zelf is geen restaurant of winkel. Je kunt er wel heerlijke broodjes bestellen die je de volgende dag na 8.00 uur kunt ophalen. Op loopafstand bevinden zich een kleine supermarkt en een restaurant (Zwei Linden). Hier kun je van een eenvoudige, maar heel smakelijke maaltijd genieten voor maar enkele euro's.

• 8Staat v/h sanitair

• 0westeneng01-07-2012

superplek

prachtig gelegen camping waar je zelf een plek mag zoeken en wij stonden vlak aan het meer met geweldig uitzicht . sanitair is perfect schoon.wij hebben vanonder de luifel zeearenden en vis arenden zien duiken om een vis uit het meer te halen. eigenaars echtpaar is super vriendelijk en altijd in voor geintje.de omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen . echt een aanrader deze camping

• 9Staat v/h sanitair

• 10Mens31-01-2012

Leuke vakantie aan de Dobbertinersee.

Wij waren hier in juni 2011,we kregen een perfecte plaats direct aan het water,Prachtig,wat hebben we genoten.is echt voor herhaling vatbaar in de toekomst.

• 10Staat v/h sanitair

3 tips over Camping Am Dobbertiner See

• Willem, 15-08-2012

Ook voor vissers is dit een interessant gebied. Zeker tegen de avond, is er vanaf de camping een leuk visje te vangen. In het vlakbij gelegen "Kanustation" kun je kano's en roeibootjes om te varen/vissen huren.

• mariannekuh, 04-07-2014

In het dorp is 1 kleine supermarkt. In Goldberg, zo'n 5km verderop zijn lidl, aldi en nog wat winkels. De omgeving is minder geschikt om te fietsen. Het eten in de Zwei Linden (ong 5 min fietsen) is werkelijk heerlijk!! en goedkoop, een echte aanrader dus.

• NeilY, 14-08-2014

Restaurant Zwei Linden op loopafstand in het dorp. Voor 55 euro met zijn 5 uit eten is geen geld. Eten is eenvoudig, maar echt lekker. Ook het klooster is op loopafstand een leuk om te bekijken (eenvoudig), Güstrow is ook een mooie plaats. Kano, trapboot en roeiboten zijn op 200 meter van de camping af te huur voor een paar euro.

0 vragen over Camping Am Dobbertiner See

• SchaduwplaatsenAanwezig