We hebben een aantal aanbieders voor Dobbertin voor je op een rij gezet:

Reviews over Dobbertin

Kloosterdorp

rinus_manders
    25-6-2014

Dobbertin is vooral bekend om zijn voormalig monnikenkloostercomplex dat prachtig is gelegen aan een meer, het hele complex is opgetrokken in fraaie baksteengotiek en de grootste blikvanger is de 14e eeuwse kloosterkerk, het interieur is bezienswaardig vanwege het kanselaltaar.

Gereisd Met partner in juni 2014

Schitterende stek

B. Beijer
    1-7-2010

Deze camping is echt een aanrader voor 50 plussers. Direct bij ontvangst bemerk je de hartelijkheid van het beheerders echtpaar. Bij hen zal het je aan niets ontbreken. Bij aankomst mag je nog zelf een plaats uitzoeken. Bijna alle plaatsen uitzicht op het meer. Zeer gemoedelijke sfeer en erg rustig. Je hoort alleen vogel geluiden. Mensen met een hond kunnen hier goed toeven. Mooi meer met diverse vogel soorten zoals de zee-adelaar. Vlakbij mooi klooster op ca 300 mtr. Zeker de moeite waard. In het dorp ca 300 mtr. door het klooster-park supermarkt. In Goldberg ca. 5 km 4 grote zoals Aldi, Lidl, Penny en Einkaufsmarkt. Restaurant in het dorp moet iedereen een keer doen. Voor 10 Euro heb je hier al een super maaltijd. Wij hadden halve eend met rumpsteak met garnituur 2 pers. voor 30 Euro (incl. drankjes). De omgeving biedt vele leuke dorpen en steden met div. kastelen. We hebben hier erg genoten en komen zeker nog een keer terug. Fam. Beijer

Gereisd Met partner in juni 2010

prima plek voor een vakantie zonder poespas

Henny
    18-8-2008

Campingplatz Dobbertin is een gemoedelijke gastvrije camping. De beheerders zijn erg prettig in de omgang. Ook voor honden is het een prettig verblijf. Naast de camping ligt een langgerekt bos waar ze los mogen lopen. Aan de andere kant van de camping is een kanoverhuurbedrijf. In het dorp een ijscafe waar ze overigens ook heerlijke taart hebben.

Gereisd Met partner in Mon Aug 18 2008 21:46:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Dobbertin scoort een 8,3 uit 10, op basis van 5 reviews