Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag25°16°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamaris Strandresidenz Rügen voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Aquamaris Strandresidenz Rügen in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Ellen
4-6-2018

Wij zaten in een gerenoveerd appartement op basis van halfpension. Het appartement zag er mooi en luxe afgewerkt uit. Vanaf het balkon keken we over de Oostzee. Het eten was van goede kwaliteit en gevarieerd, met elke avond een ander thema. Heerlijk dat je direct aan het strand zit! Voor de gezellige plaatsjes moet je de auto nemen. Zwembad was prima, maar voor kinderen weinig bijzonder. Verder goede service, met een golfkarretje werd je bagage naar het appartement gebracht en met vragen kon je altijd terecht bij de receptie. Leuke uitstapjes naar Binz, Sellin en het boomkroonpad (Naturerbe Zentrum).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek

Nanno S. van der Wiel
2-11-2010

Ruime hotelkamers (in soorten) in verschillende gebouwen. Diverse restaurants, winkeltjes. Aan het lange zandstrand. Eten erg goed. Leuk om te bezoeke: Kap Arkona, de krijtrotsen, de badplaats Binz.

Gereisd Met partner in oktober 2010

hotel met appartementen vlakbij zee

schulte
27-7-2009

alles redelijk tot goed, maar wel ingesteld op massatoerisme met veel huisjes die nogal donker in het bos liggen. mooi op warme dagen maar killetjes op koele dagen, zoals toen wij er waren, ondanks de volop schijnende zon.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamaris Strandresidenz Rügen in Breege, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamaris Strandresidenz Rügen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.