Weer vandaag17°

2 reviews over Camping Ferien-Camp Börgerende in het Nederlands

Fantastische plek

Mirjam Vogels
4-9-2014

De ligging is geweldig zo dicht bij de zee. Ook zeer hondvriendelijk. De hond mag ook de zee in op zo'n 200 meter vanaf de ingang van de camping. Het sanitair is niet alleen super schoon maar ook nog eens heel mooi en ruim. Echt een plek om naar terug te gaan. We hadden eind augustus - begin september prachtig weer terwijl het in nederland regende.

Gereisd Met partner in augustus 2014
2008

Het dijkje over en je zit aan het strand

Kroon
18-5-2008

Het dijkje over en je zit aan het strand. Het strand loopt langzaamaan af. Links heb je een naaktstrand en rechts het "gewone "strand, maar dat loopt soms wat door elkaar. Dit hebben wij als niet-vervelend ervaren. Het sanitair is schoon en wordt een paar keer per dag schoongemaakt. Ondanks de grootte van de camping is het een rustige camping. Voor de kinderen is er een animatieteam en een speeltuin. De afhaalpizza's zijn lekker !

Gereisd Familie in augustus 2007

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferien-Camp Börgerende in Borgerende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferien-Camp Börgerende zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.