Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag8°2°

1 review over Camping Regenbogen Boltenhagen in het Nederlands

Prijs/kwaliteit: te duur!

herlei
24-8-2010

Boltenhagen kan ik wel aanraden. De camping is misschien wat minder, maar voor wie van strand houdt en een gezellig druk stadje met veel eetgelegenheden is het er goed toeven.

Gereisd met partner in juni 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies
  • De staf spreektDuits
  • RokenToegestaan
  • Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Regenbogen Boltenhagen in Boltenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Regenbogen Boltenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.