Hotel Dorfhotel Boltenhagen

KinderhotelWeer vandaag21°9°
Hotel Dorfhotel Boltenhagen

We hebben een aantal aanbieders voor Dorfhotel Boltenhagen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Dorfhotel Boltenhagen in het Nederlands

Dit soort plekken zouden er meer modten zijn!

h.k.bouman
27-12-2012

Het Dorfhotel Boltenhagen bleek een schot in de roos. Als jonge ouders die zowel de luxe van een hotel als de ruimte van een appartement zochten stuitten we op dit adres. Alles voor gezinnen met jonge kinderen is beschikbaar en te gebruiken. Prima appartementen in mooie, geluidsarme, huizen. Een kindercreche voor het geval dat, een geweldig restaurant (stokke tripptrapp stoelen aanwezig) met keuze voldoende voor ouders EN kinderen bij zowel ontbijt als diner. Ook all inclusive mogelijk geloof ik, maar dan kom je nooit meer van de lokatie af. Eea is gelegen aan een nieuw aangelegde jachthaven samen met het Iberotel op een soort schiereiland vlak buiten het toeristische plaatsje Boltenhagen, dat ook al in OostDuitse tijden een toeristische functie had, getuige bijv de verschillende kuurklinieken. Voor oudere kinderen is er voldoende kinderanimatie en voor gasten zonder kinderen zijn er ook voldoende faciliteiten, zoals wellness. Ook restaurants voor "kinderlozen" overigens. Prima keus!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorfhotel Boltenhagen in Boltenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorfhotel Boltenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.