We hebben een aantal aanbieders voor Boltenhagen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Boltenhagen voor je op een rij gezet:

Reviews over Boltenhagen

Dit soort plekken zouden er meer modten zijn!

h.k.bouman,
    27-12-2012

Het Dorfhotel Boltenhagen bleek een schot in de roos. Als jonge ouders die zowel de luxe van een hotel als de ruimte van een appartement zochten stuitten we op dit adres. Alles voor gezinnen met jonge kinderen is beschikbaar en te gebruiken. Prima appartementen in mooie, geluidsarme, huizen. Een kindercreche voor het geval dat, een geweldig restaurant (stokke tripptrapp stoelen aanwezig) met keuze voldoende voor ouders EN kinderen bij zowel ontbijt als diner. Ook all inclusive mogelijk geloof ik, maar dan kom je nooit meer van de lokatie af. Eea is gelegen aan een nieuw aangelegde jachthaven samen met het Iberotel op een soort schiereiland vlak buiten het toeristische plaatsje Boltenhagen, dat ook al in OostDuitse tijden een toeristische functie had, getuige bijv de verschillende kuurklinieken. Voor oudere kinderen is er voldoende kinderanimatie en voor gasten zonder kinderen zijn er ook voldoende faciliteiten, zoals wellness. Ook restaurants voor "kinderlozen" overigens. Prima keus!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima als je van grote hotels houdt!

Bert ,
    9-6-2012

3 dagen verbleven. Geboekt via tour operator. Alles was tot in de puntjes verzorgd, heerlijke bedden, goede badkamer, ontbijt prima geregeld en keus te over. Hotel ligt pal aan het strand.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prijs/kwaliteit: te duur!

herlei,
    24-8-2010

Boltenhagen kan ik wel aanraden. De camping is misschien wat minder, maar voor wie van strand houdt en een gezellig druk stadje met veel eetgelegenheden is het er goed toeven.

Gereisd met partner in juni 2010