Appartement Herberge Blücherhof

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag11°-1°
Appartement Herberge Blücherhof
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Herberge Blücherhof voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Herberge Blücherhof in het Nederlands

We zaten in het buitenverblijf, de vrijstaande woning naast het complex. Het is daar erg stil en vrijwel geen vermaak voor kinderen. We hebben dit appartementencomplex gekozen voor startpunt om Mecklenburg te verkennen. De dichtstbijzijnde supermarkt bevind zich op 5,4 km afstand. De meest gebruikte grote plaats is Waren (20 km). Het appartement is compleet ingericht met twee slaapkamers en geschikt voor 5 volwassenen. Parkeerruimte voldoende.

's Avonds lopen er reeën, vossen en wilde zwijnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Herberge Blücherhof in Blücherhof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Herberge Blücherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.