Hotel Schloss Basthorst

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Schloss Basthorst voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Schloss Basthorst

• 8Monique Metman19-09-2012

Prachtige locatie

Schloss Basthorst is voor volwassen 'the place to be'. Hotel ligt in prachtige super rustige omgeving langs het bos, meer. Je kunt er wandelen, fietsen (wel iets heuvelachtig) en golfen. Schwerin is best aardig om te bezoeken en Lubeck en Wismar ook de moeite waard. Duitsland op z'n best als je van groen en rust houdt. Het hotel krijgt van ons een 8 en het diner een dikke 9! Ontbijt is ook top, voor elk wat wils. Minpuntje is de slechte ontvangst voor mobiele telefonie en internet werkt niet optimaal. Lastig voor de ondernemer! Service is goed, beetje stijfjes en afstandelijk nu en dan. Tip voor bediening restaurant: lach iets meer! Verder een heerlijke vakantie.

• 9Gijs 05-01-2012

Home away from home

Bij hotels in Dtsland ben ik altijd 'bang' dat ze wat oudbollig kunnen zijn. Basthorst spreekt dit aan alle kanten tegen. Net als je denkt 'zit ik hier wel goed?' doemt het prachtige slot op. De inrichting van binnen is knus,stijlvol, van deze tijd, zonder de autentieke sfeer van vroeger aan te tasten. Ook het Waldresidenz is ontzettend mooi en gezellig ingericht. In het zwembad van het Wellness zijn regelmatig met de kids geweest, terwijl we zelf ook gebruik konden maken van 1 van de sauna's of de beautybehandelingen in het Wellness. Verder konden we heerlijk borrelen en eten in het hotel. In de omgeving hebben we gewandeld en op een steenworp afstand ligt ook een enorme golfbaan. Verder zijn we nog gaan shoppen in het stadje Schwerin wat vlakbij ligt en we zijn ook nog een dag naar Hamburg geweest. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam...al met al een superverblijf en een aanrader voor iedereen die er even helemaal tussenuit wilt.

Met jonge kinderen

• 10Alex23-07-2011

Geweldig verwen weekend

Heerlijk weekend gehad. Mooie kamers en zeer sfeervol ingericht. Na een heerlijk ontbijt, lekker ontspannen bij het zwembad. In de namiddag een ontspannende massage genomen in het wellness. Deze dag afgesloten met een diner bij de haard. Volgende dag heerlijk geshopt in Hamburg. Een echte aanrader en we gaan zeker een keer weer terug.

1 tip over Hotel Schloss Basthorst

• Monique Metman, 19-09-2012

Fietsenhuur ok (3 versnellingen), maar je kan beter je eigen fiets met meerdere versnellingen mee brengen

0 vragen over Hotel Schloss Basthorst

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen