Camping Knaus Campingpark Rügen

Kleine hotelsWeer vandaag1°-1°
Camping Knaus Campingpark Rügen
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Rügen voor je op een rij gezet:

Laatste review

Er is geen WiFi. Alleen te betalen internet (Hotspot) voor één apparaat tegelijk.

Het waait er vaak hard, maar daar kan de campingbeheerder niets aan doen. Je moet er geen zandstrand verwachten maar stranden met keien.

Het eiland Rügen is fantastisch!

De natuur is er mooi. In de maanden juni en juli is het één bloemenzee van wilde bloemen zoals klaprozen, korenbloemen, margrieten enz. Ook zijn er in die maanden mooie korenvelden met rogge, haver, tarwe e.d. Het eiland staat natuurlijk bekend om de mooie witte krijtrotsen met als bekendste de Königsstuhl in het natuurgebied Jasmund. Het beste te bekijken via een boottocht op zee.

Ook zijn er diverse bezienswaardige plekken zoals het historische vissersdorpje Vitt en Kap Arkona met bunkers en oorlogsmaterialen met museum. Verder zijn er diverse tripjes te maken naar andere bezienswaardigheden; teveel om op te noemen. Kijk daarvoor op internet en/of in de diverse folders.

Tevens kun je er goed fietsen en wandelen.

Probeer het maar eens!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

4 reviews over Camping Knaus Campingpark Rügen in het Nederlands

Het eiland Rügen is fantastisch!

Tevens kun je er goed fietsen en wandelen.

Probeer het maar eens!

prachtige ligging boven op de steilkust

ergens
21-9-2014

de voorste rijen hebben een super uitzicht over de Oostzee, trap naar het kiezelstrand. Voor zandstrand rechts af en even doorlopen. Ontvangst op de camping wel eens vriendelijker mee gemaakt, maar ja. Sanitair modern en schoon, alles met soort chip die je moet opladen, prepaid douchen zeg maar. Er is een restaurant, geen gebruik van gemaakt. Winkels in Altenkirchen op 5 min met de fiets, leuk plaatsje. Breege op 10 min met gezellig haventje. Genoeg te doen in de omgeving om een hele vakantie te vullen.

Mooie camping, bijzondere plek

Annemarie
22-7-2013

Knaus Camping Rügen is een verzorgde camping op een mooie plek aan de Oostzee in het vlakke land aan de noordkant van het eiland Rügen. Met de trap kun je vanaf het campingterrein naar het lager gelegen strand. We hebben in een gehuurde Knaus Sudwind caravan gekampeerd (via touroperator). Mooie ruime (schone) caravan met voortent. Het sanitair op de camping is schoon en vrij nieuw.

Zeer leuke ontdekking

Corine
25-7-2012

Wij hadden een huisje gehuurd bij Camping Knaus Rugen met onze kids van 10 en 3 jaar. Ondanks dat we niet boften met het weer in juli (koud en af en toe regen) hebben we erg genoten van met name de accomatie die werkelijk prachtig gelegen is. We keken zo over de zee uit. Het is genoeg (erg schoon) ruim met IKEA spul ingericht. Op de camping zijn broodjes te krijgen en je kunt er is een eenvoudige keuken.

We hadden genoeg ruimte en privacy. De kinderen hebben er heerlijk kunnen spelen. En op Rugen valt genoeg te beleven.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Rügen in Altenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Rügen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.