Camping Drewoldke

11 reviews over Camping Drewoldke in het Nederlands

Direkt aan Ostsee

Paul
17-9-2010

Camping met nog een beetje voormalige Oost Duitse sfeer, in de "duinen" direct aan de Ostsee, rijkelijk schaduw van dennenbomen. Geen afgebakende plekken, prachtig sanitairblok douches met e-card. Campingwinkeltje en klein restaurant/bar. Altenkirchen op 3km, met zijn oudste kerk op Rügen, heeft goede restaurants en winkels. Van hier uit is prima te fietsen en per auto is het eiland vanuit de camping in een dag of wat goed te verkennen.

Gereisd met partner in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drewoldke in Altenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drewoldke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.