Camping Drewoldke

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

1 review over Camping Drewoldke in het Nederlands

Op zich een mooie camping wat betreft ligging en natuur. Maar veel lege, niet meer onderhouden gebouwtjes, de laatste 20 jaar niets meer aangedaan.Beslist geen 4 sterren! Een beetje verwaarloosd.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drewoldke in Altenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drewoldke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.