Camping Drewoldke

1 review over Camping Drewoldke in het Nederlands

Mooie camping!

d.w.dorsman
16-7-2013

Op camping Drewolke zijn we begin juli 10 dagen te gast geweest. Een terechte keuze om hier naar toe te gaan. Een mooie ligging aan zee, prachtig/schoon sanitair, een kleine kampwinkel voor de hoognodige boodschapjes en waar brood gekocht kan worden. Een speeltuin voor de kinderen, in een mooie natuurlijke omgeving, van bossen duinen en zee.

Dit stukje Rugen het (noorden) van het eiland, is rustig, mooi en een waar fiets eldorado. De fietspaden zijn wel niet zoals wij het gewend zijn, maar de natuur op dit 'eiland' maakt veel goed. een perfecte plek voor mensen die van rust houden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drewoldke in Altenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drewoldke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.