Camping Drewoldke

Review geschreven door Willy

Nooit weer!

Willy,
14-6-2016

Prachtige camping, prima sanitair, zeer goeie wifi (2,00 voor 12 uur). Jammer dat je zelf geen plaats mag kiezen. Vreemd dat men bij de receptie niet weet of er plek is.....er wordt gebeld naar een zg. Parkwacht. Deze wijst een plaats aan waar je Moet staan. Vervolgens komen er steeds meer caravans die voor, achter en naast je geplaatst worden. Dus geen enkele privacy. Op een camping heb je dat niet volgens de parkwacht. De receptioniste is niet al te vrolijk en dreunt op hoe het hier gaat. Later een andere dame waar je wel vrolijk van werd, erg vriendelijk.

Hier zou je willen dat je nog met je tentje was, prachtige plekken met daarachter de zee.

Mooie omgeving, fietsen naar de Kap Arkona langs prachtige bloemenvelden.

Storend is de centrale stroomaansluiting, waardoor de snoeren alle kanten op gaan, een wirwar van snoeren waar je over kunt struikelen en allemaal voor je plek liggen.

Gereisd met partner in juni 2016