Camping Drewoldke

Review geschreven door Wilbert

Leuke camping! Maar

Wilbert,
19-7-2014

Leuke camping tenten mag je neerzetten waar je wilt heeft soms to t gevolg dat je de haringen bij elkaar in de tent moet slaan! Je moet je dag goed plannen want de slagboom is van 13:00 tot 15:00 dicht wat een grote chaos creëert bij de ingang , met gevolg dat je je auto op een zeer smal straatje moet parkeren waardoor de kans redelijk aanwezig is dat er campers van de naburige Knaus camping er niet langs kunnen. Verder is het personeel niet erg klant gericht en soms bij het snauwerige af. Al met al best een leuke camping maar het verdient meer aandacht vwb klant gerichtheid!

Gereisd met partner in juli 2014