Camping Drewoldke

10 reviews over Camping Drewoldke in het Nederlands

Heel goed

Ina
8-5-2018

Prima camping in het voor en na seizoen.

Dicht bij een mooi strand

Mooie camping met goed sanitair en goede uitvalsbasis voor Rügen. Campingplaatsen zijn niet afgebakend, maar worden willekeurig door een zgn. parkwacht toegewezen. Plekken zijn willekeurig verspreid over het terrein en dit betekent dat bij drukte je nog wel eens te maken kunt krijgen met een caravan die voor je "deur" wordt geplaatst. Ons is wel duidelijk geworden dat de parkwachten een hekel hebben aan voortenten want die kosten teveel ruimte en dus geld. Toen wij onze reservering wilden verlengen kon dat zgn. niet omdat de plaatsen bezet waren. Ons werd eigenlijk duidelijk dat dit helemaal niet het geval was, maar omdat wij met 2 caravans met voortent waren, was men ons liever kwijt, omdat er dan op dezelfde ruimte ook 3 caravans konden worden geplaatst. Dit werd nog temeer duidelijk toe er vlak voor ons een caravan kwam die zonder gereserveerd te hebben net zo lang konden blijven als ze wilden. Toewijzingsbeleid met vraagtekens, maak van te voren duidelijke afspraken over plek en verblijfsduur.

Nooit weer!

Willy
14-6-2016

Prachtige camping, prima sanitair, zeer goeie wifi (2,00 voor 12 uur). Jammer dat je zelf geen plaats mag kiezen. Vreemd dat men bij de receptie niet weet of er plek is.....er wordt gebeld naar een zg. Parkwacht. Deze wijst een plaats aan waar je Moet staan. Vervolgens komen er steeds meer caravans die voor, achter en naast je geplaatst worden. Dus geen enkele privacy. Op een camping heb je dat niet volgens de parkwacht. De receptioniste is niet al te vrolijk en dreunt op hoe het hier gaat. Later een andere dame waar je wel vrolijk van werd, erg vriendelijk.

Hier zou je willen dat je nog met je tentje was, prachtige plekken met daarachter de zee.

Mooie omgeving, fietsen naar de Kap Arkona langs prachtige bloemenvelden.

Storend is de centrale stroomaansluiting, waardoor de snoeren alle kanten op gaan, een wirwar van snoeren waar je over kunt struikelen en allemaal voor je plek liggen.

Op zich een mooie camping wat betreft ligging en natuur. Maar veel lege, niet meer onderhouden gebouwtjes, de laatste 20 jaar niets meer aangedaan.Beslist geen 4 sterren! Een beetje verwaarloosd.

Mooi gelegen, comfortabele camping

Henk Jan
    1-10-2014

Camping Drewoldke, ligt prachtig in de duinen, onmiddellijk aan de Oostzee. Die hoor je zeker 's nachts dan ook goed.

De plekken zijn volgens de folders vrij te bezetten, maar worden in de praktijk toegewezen. Als je het niet eens bent met de toegewezen plek, mag je wel een andere uitzoeken, (na enig heen en weer gepraat)

Sanitair en voorzieningen zijn prima.

Personeel is formeel en correct.

Prachtig gelegen

knlas
    29-9-2014

We hebben in juni dit jaar er een weekje gestaan en dat is ons heel goed bevallen. Het is een mooie camping aan de Oostzeekust, pal aan het strand en je mag kiezen waar je gaat staan, in de volle zon of onder de bomen in de schaduw. Het strand bestaat uit zand met hier en daar een strookje kiezelstenen.

Voor het gebruik van de toiletten/douches heb je een kaart nodig, dit is om te voorkomen dat iedereen van het strand er gebruik van maakt.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Leuke camping! Maar

Wilbert
    19-7-2014

Leuke camping tenten mag je neerzetten waar je wilt heeft soms to t gevolg dat je de haringen bij elkaar in de tent moet slaan! Je moet je dag goed plannen want de slagboom is van 13:00 tot 15:00 dicht wat een grote chaos creëert bij de ingang , met gevolg dat je je auto op een zeer smal straatje moet parkeren waardoor de kans redelijk aanwezig is dat er campers van de naburige Knaus camping er niet langs kunnen. Verder is het personeel niet erg klant gericht en soms bij het snauwerige af. Al met al best een leuke camping maar het verdient meer aandacht vwb klant gerichtheid!

Super fietsomgeving

wim13
    27-7-2013

Camping ligt direct aan de Oostzee. Leuk afwisselend terrein met veldjes en onder bomen. Heel geschikt om fietstochtjes te maken. Eind mei waren er prachtig bloeiende koolzaadvelden. Ze houden wel van controle: bij een plek zoeken geven ze aan hoe je caravan of camper neer mag zetten en ze sluiten zelf elektra aan. Toegang tot douche en toilet gaat met een pasje. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie camping!

d.w.dorsman
    16-7-2013

Op camping Drewolke zijn we begin juli 10 dagen te gast geweest. Een terechte keuze om hier naar toe te gaan. Een mooie ligging aan zee, prachtig/schoon sanitair, een kleine kampwinkel voor de hoognodige boodschapjes en waar brood gekocht kan worden. Een speeltuin voor de kinderen, in een mooie natuurlijke omgeving, van bossen duinen en zee.

Dit stukje Rugen het (noorden) van het eiland, is rustig, mooi en een waar fiets eldorado. De fietspaden zijn wel niet zoals wij het gewend zijn, maar de natuur op dit 'eiland' maakt veel goed. een perfecte plek voor mensen die van rust houden.

Direkt aan Ostsee

Paul
    17-9-2010

Camping met nog een beetje voormalige Oost Duitse sfeer, in de "duinen" direct aan de Ostsee, rijkelijk schaduw van dennenbomen. Geen afgebakende plekken, prachtig sanitairblok douches met e-card. Campingwinkeltje en klein restaurant/bar. Altenkirchen op 3km, met zijn oudste kerk op Rügen, heeft goede restaurants en winkels. Van hier uit is prima te fietsen en per auto is het eiland vanuit de camping in een dag of wat goed te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drewoldke in Altenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drewoldke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Drewoldke scoort een 7.26 uit 10 op basis van 10 reviews.