We hebben een aantal aanbieders voor Altenkirchen voor je op een rij gezet:

Reviews over Altenkirchen

Voor herhaling vatbaar.

Jan,
    10-9-2018

Nazomeren op Rügen kan hier prima.

Niet afgebakende plekken zijn 's zomers misschien vol maar nu genoeg ruimte. Bovendien naast het strand.

Leuke uitvalsbasis voor fietstochten.

Sanitair is voldoende en schoon, personeel erg vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2018

Heel goed

Ina,
    8-5-2018

Prima camping in het voor en na seizoen.

Dicht bij een mooi strand

Gereisd met partner in mei 2018

Een camping met ruime plekken en keurige toiletten

Herman,
    29-7-2017

Er is geen WiFi. Alleen te betalen internet (Hotspot) voor één apparaat tegelijk.

Het waait er vaak hard, maar daar kan de campingbeheerder niets aan doen. Je moet er geen zandstrand verwachten maar stranden met keien.

Het eiland Rügen is fantastisch!

De natuur is er mooi. In de maanden juni en juli is het één bloemenzee van wilde bloemen zoals klaprozen, korenbloemen, margrieten enz. Ook zijn er in die maanden mooie korenvelden met rogge, haver, tarwe e.d. Het eiland staat natuurlijk bekend om de mooie witte krijtrotsen met als bekendste de Königsstuhl in het natuurgebied Jasmund. Het beste te bekijken via een boottocht op zee.

Ook zijn er diverse bezienswaardige plekken zoals het historische vissersdorpje Vitt en Kap Arkona met bunkers en oorlogsmaterialen met museum. Verder zijn er diverse tripjes te maken naar andere bezienswaardigheden; teveel om op te noemen. Kijk daarvoor op internet en/of in de diverse folders.

Tevens kun je er goed fietsen en wandelen.

Probeer het maar eens!

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie camping en omgeving, maar toewijzing ?????

Bertus Hoge,
    28-7-2016

Mooie camping met goed sanitair en goede uitvalsbasis voor Rügen. Campingplaatsen zijn niet afgebakend, maar worden willekeurig door een zgn. parkwacht toegewezen. Plekken zijn willekeurig verspreid over het terrein en dit betekent dat bij drukte je nog wel eens te maken kunt krijgen met een caravan die voor je "deur" wordt geplaatst. Ons is wel duidelijk geworden dat de parkwachten een hekel hebben aan voortenten want die kosten teveel ruimte en dus geld. Toen wij onze reservering wilden verlengen kon dat zgn. niet omdat de plaatsen bezet waren. Ons werd eigenlijk duidelijk dat dit helemaal niet het geval was, maar omdat wij met 2 caravans met voortent waren, was men ons liever kwijt, omdat er dan op dezelfde ruimte ook 3 caravans konden worden geplaatst. Dit werd nog temeer duidelijk toe er vlak voor ons een caravan kwam die zonder gereserveerd te hebben net zo lang konden blijven als ze wilden. Toewijzingsbeleid met vraagtekens, maak van te voren duidelijke afspraken over plek en verblijfsduur.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi gelegen, comfortabele camping

Henk Jan,
    1-10-2014

Camping Drewoldke, ligt prachtig in de duinen, onmiddellijk aan de Oostzee. Die hoor je zeker 's nachts dan ook goed.

De plekken zijn volgens de folders vrij te bezetten, maar worden in de praktijk toegewezen. Als je het niet eens bent met de toegewezen plek, mag je wel een andere uitzoeken, (na enig heen en weer gepraat)

Sanitair en voorzieningen zijn prima.

Personeel is formeel en correct.

Gereisd met partner in september 2014
Altenkirchen scoort een 6,5 uit 10, op basis van 6 reviews