Camping Zur Warme

12 reviews over Camping Zur Warme in het Nederlands

Nette overnachtingscamping

Alida
30-9-2017

Wij hebben op de heenreis naar Oostenrijk 1 nacht op deze camping gestaan. Moesten wel een stukje omrijden omdat op de route naar de camping aan de weg werd gewerkt. Wij betaalden 29 euro voor 2 volwassenen en 2 pubers waarvan 1 voor volwassen tarief telde. (16 jaar).

Nette camping, schoon sanitair. Je kunt aangekoppeld overnachten, het veld voor de overnachters is dicht bij het sanitair gebouw.

Onze kinderen kregen de wifi code van iemand op de camping, pubers blij.... ;-)

Lekker gegeten voor weinig geld!

Oude reviews (archief)

Prima overnachtingscamping

Maikel
30-9-2016

Erg leuke overnachtingscamping! Prima veld waar je aangekoppeld kunt staan. Ook een goede stube voor waar je lekker kunt eten en drinken voor weinig geld. Sanitair was prima schoon maar wel verouderd.

Goede overnachtingscamping

hmartijn
24-8-2014

wij hebben hier 1 nacht gestaan.

en simpele maar prima camping.

Sanitair wat verouderd maar schoon.

Fantastische Camping, wij blijven komen.

Valerija Vidmar
14-10-2013

Hele fijne camping, gezellig en vooral gezellig restaurantje met een goede keuken en (voor een camping ) een redelijk uitgebreide kaart. Leuke biergarten waar men in de middag/avond gezellig een wijntje of biertje, of natuurlijk iets anders kan drinken. De staan plaatsen zijn goed verzorgd, en de meeste vaste gasten onderhouden hun tuintjes goed. De toiletten en douches zijn over het algemeen heel schoon en netjes, ze worden dan ook elke dag schoongemaakt. Als het druk is met doorgangs campeerders, dan zijn er altijd wel een paar van die campeerders die overal een grote bende van kunnen maken, dus ook van de toiletten en douches, vaak ook door kinderen die niet door hun ouders begeleid worden. Helaas zorgt dit ervoor dat als er campeerders nieuw komen zij een negatieve beoordeling achterlaten over de camping. Wij vinden dit een super camping en blijven hier regelmatig sinds 2011 regelmatig terug komen.

Redelijke passantencamping

lique_1971
12-8-2013

Op doorreis hier terrecht gekomen. Vriendelijke mensen, prima plek waar de auto aangekoppeld kan blijven. Het eten was matig, heb wel eens een betere snitzel gehad in Duitsland. Het sanitair was verouderd en vies. Volgende keer rijden we door naar een andere camping, want met name het sanitair is voor ons belangrijk, ook als passantencamping.

Super Camping !

Bennink
9-12-2012

Gezellige camping die gerunt wordt door 2 familie's. Fijne gemoedelijke familiare sfeer. Goede camping voor mensen die rust zoeken, of van een sportieve vakantie houden. In de omgeving van de camping kan men goed mountainbiken, racefietsen (leuke klimmetjes) en er zijn veel wandelroutes, de cmaping ligt naast natuurpark Habichtswald. De camping ligt op loop afstand van het gemeentelijk openluchtzwembad, en op loopafstand van het stadje zierenberg. Zierenberg beschikt over gezellige terrasjes en lekkere restaurantjes. Kassel is op 20 minuten autorijden, en ook zeker het bezoeken waard. Prijs kwaliteit verhouding bij deze camping is meer dan in orde. nog geen 17 euro per nacht incl. warme douches - warm afwas water etc. Schoon sanitair is hier ook een standaard.

Super Camping (prijs/kwaliteit verhouding)

B. Bennink
19-8-2012

Camping Zur Warme, is een super camping. Vriendelijke eigenaren, gezellig, goed restaurantje, ruim sanitair, mooi plaatsen om te staan. Gemeentelijk zwembad ligt op 4 minuten lopen van de camping, het centrum van het stadje Zierenberg ligt op 7 minuten loop afstand en heeft tal van leuke winkeltjes en terrasjes / restaurantjes. Het stadje zierenberg telt 3 supermarkten waarvan 1 in het centrum (Rewe) en 2 aan de andere kant van het stadje. ( met de auto 5 minuten een Aldi en een E-Center ). Tuurlijk zijn er mensen die wat aan te merken hebben op de camping, er zijn misschien ook dingen om aanmerkingen over te maken als het een camping van 30 a 40 euro per nacht zou zijn. Maar bij een prijs van 16 euro per nacht, is dit een zeer goede camping met zeer goede sanitaire voorzieningen welke niks extra kosten zoals dat bij vele campings wel het geval is.

Heerlijke passantencamping

benjo31
30-7-2012

Lekker eten, leuke standplaats op het doortrekkersveld, schoon sanitair, vriendelijk personeel!

Passantencamping

Mary
4-11-2010

In juni hebben wij deze camping voor 1 nacht aangedaan. Prima camping niet ver van de autobahn. Mag zelf een plekje uitzoeken en je kan eventueel de auto gekoppeld laten staan. Uitstekend gegeten in het restaurant. Het sanitair was netjes en schoon. Bij de uitgang van de camping begint meteen een mooie wandelroute. Het dorp ligt op loopafstand van de camping.

fijne doorreis camping

netty
20-8-2009

Fijne camping ,dicht bij de snelweg. Mooi gelegen en prachtige wandelroutes vanaf de caming mogelijk. De eigenaar is erg vriendelijk en op de camping is een restaurant waar je goed kan eten. Jammer dat er geen informatie over de omgeving bij de receptie aanwezig is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zur Warme in Zierenberg-Oelshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zur Warme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zur Warme scoort een 8 uit 10 op basis van 12 reviews.