Appartement Wilke Mühle

2 reviews over Appartement Wilke Mühle in het Nederlands

fantastische plek

marion Steeghs
29-10-2012

Voor de zoveelste keer weer bij de Fam. Wilke-Muehle gelogeerd.

Zoals altijd weer geweldig. Leuke accomodatie, perfecte ligging tegen een berg aan vlak bij mooie wandelroutes. Voor de skipiste moet je wel wat verder, maar met de auto geen probleem.

Zeer aardige mensen waar niets te veel is. Geen moderne gemeubileerde onderkomens maar wel brand schoon en degelijk.

In de omgeving altijd wel wat te beleven, hoeft je geen moment te vervelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Mooie rustig gelegen accomodatie

Boerkamp
6-3-2009

Gelegen in het rustige Usseln maar vlakbij (pistes) Willingen. Leuke appartementen/kamers. Bij manege. Aan wandelroutes. Genoeg ruimte.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Appartement info

• De staf spreektDuits
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wilke Mühle in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wilke Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.