Vakantiehuis Schwalbennest

VakantiehuisWeer vandaag16°9°
Vakantiehuis Schwalbennest

2 reviews over Vakantiehuis Schwalbennest in het Nederlands

Het appartement is ruim en heel compleet ingericht. Alles is super schoon. Fijne ligging om te wandelen, uitstapjes te maken of 's winters te skiën.

Heel gastvrij personeel dat alles voor je regelt. Gratis parkeren op eigen terrein. Mooie Sauna.

Rechtstreeks boeken is voordeliger dan via een boeking site.

Prima locatie, ruim appartement

Rob
6-8-2016

Wij hebben het ruimere appartement last minute geboekt, maar zijn erg tevreden over wat we kregen. Ruime kamers en alle voorzieningen erg schoon en compleet. Vriendelijke ontvangst en service. De appartement liggen boven de bakkerij/konditorei en zijn per lift bereikbaar. Een aantal appartementen zijn aan de voorzijde en daar heb je wat weliswaar meer autolawaai, maar wel een balkon en levendig uitzicht. Aan de achterzijde is het uiteraard rustiger, met een uitzicht over de stad en achterliggende heuvel. Wij hadden appartement Lerche en dat is ons uitstekend bevallen.

Willingen, Winterberg en Kassel redelijk dichtbij, maar ook in de directe omgeving zijn voldoende mogelijkheden.

Kortom, iets om zeker te herhalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Schwalbennest in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Schwalbennest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Schwalbennest scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.