Pension Robin Hood

• Onvoldoende: 1 - 5

Volgend jaar graag weer.

Nelly Nederkoorn
10-6-2018

4 dagen geweest .Prima bedden en ontbijt en s'avonds gezellig wat drinken en praten met de eigenaresse Marga.Voor herhaling vatbaar.

Heel goed!

Jeroen en Maartje vd Velden met hondje.
21-2-2018

Goede prijs/kwaliteit. Knus hotel met zeer goede bedden waar onze kleine hond ook welkom was. Vriendelijke eigenaars. Ontbijt was ook goed en als je wat nodig hebt vraag het gerust. Mensen willen gelijk helpen. Ski gebied ook prima en goed bereikbaar.

Wij komen zeker weer

Andrea en Emiel
13-6-2017

Robin en Marga.

Jullie hebben een top pension alles is netjes voor elkaar.

Mooi ruime kamers goede bedden tv internet op de kamer.

Goed ontbijt.

En als er wat is staan jullie meteen klaar om te helpen.

Wij komen zeker terug.

prima

cor en dea
20-5-2017

ontbijt prima bedden goed aardige mensen

Voor herhaling vatbaar

jeroen hajes
10-3-2017

Alles prima voor elkaar! Ontbijt lekker uitgebreid. Kamers mischien iets gedateerd, maar wel netjes en schoon. Vriendelijke eigenaren!

Goed pension

Anouk
1-3-2017

Heerlijke dagen gehad super gastvrij

Lekkere bedden kamer niet heel modern maar schoon en prima

Ligging oke ontbijt prima en uitgebreid

Voor herhaling vatbaar! Prima verblijf!

Edwin
16-2-2017

Fijn verblijf gehad tijdens een fantastisch ski weekend. Mooie plek op dikke 5 minuten rijden van de pistes.

Enthousiaste eigenaren die nog service met een dikke S verlenen! Top ontbijt, schone kamers met prima bedden al zijn deze misschien wat gedateerd. Goede eetgelegenheden in de buurt, vraag het de eigenaren vooral, zei kennen de omgeving als geen ander!

Top weekend gehad!

Edwin van Paassen
6-2-2017

Prima kamers, ruim, schoon met heerlijke bedden. Ontbijt was zeer uitgebreid en afwisselend. Locatie uitstekend met voldoende eetgelegenheden op loopafstand. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

Een heerlijk weekend gehad in zeer gastvrij Robin

Marja Nebbeling
6-2-2017

De eigenaren Marga en Robin doen er alles aan om het je naar de zin te maken en te zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Ontbijt is heerlijk, lekkere verse broodje, croissants en volop keus aan beleg. De kamers zijn prima in orde en heel belangrijk, goede bedden. We hadden twee honden hij ons en deze waren zeer welkom.

Kortom een heerlijk weekend in gastvrij pension Robin Hood. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk pension waar je je thuis voelt!

Wendy
2-11-2016

Pension Robin Hood is een plek waar je je meteen welkom voelt bij de eigenaren Robin en Marga. Samen met hun 2 lieve flatcoats kom je binnen in een gezellig pension en heerlijke kamers met , niet onbelangrijk goede bedden! S'morgens staat er een uitgebreid ontbijt buffet klaar met heel veel keus beleg, broodjes, heerlijke koffie en eitjes! Mocht je niet het centrum in gaan of een heerlijke wandeling maken kan je er o.a poolen, tv kijken of een spelletje doen. De omgeving is prachtig. Supermarkt en de winkel Kik zit op 5 minuten lopen. Wij hebben met onze kinderen gespeeld in het kleine speeltuintje om de hoek en gevoetbald bij het grasveldje. Zo leuk om de appelbomen en pruimenbomen te zien, die her en der staan. Ik kan het rodelen aanraden en het troepmuseum wat onze zoon van 5 geweldig vond. En de vele centrums in de omgeving in verschillende dorpjes zorgen dat je je niet hoeft te vervelen. Kortom ik kan het zeker aanraden om pension Robin Hood een keer te bezoeken!

We hebben een aantal aanbieders voor Robin Hood voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Robin Hood in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Robin Hood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Robin Hood scoort een 8.84 uit 10 op basis van 75 reviews.