Hotel Ringhotel Posthotel Usseln

Hotel Ringhotel Posthotel Usseln

8.2Fantastisch

Duitsland, Hessen, Willingen-Usseln

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Posthotel Usseln voor je op een rij gezet:

• Sauna

25 reviews over Hotel Ringhotel Posthotel Usseln

• 2019
    8Sonja16-01-2019

Voor herhaling vatbaar!

Fijn hotel, schoon, prima eten en heel aardig personeel!

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Bianca23-01-2018

Echt een aanrader! Waar voor je geld!

Uitstekend hotel. Hadden een appartement in bijgebouw (ligt praktisch tegen hoofdgebouw aan). Ontzettend ruim met grote woonkamer, ruime badkamer, aparte keuken en prima slaapkamer. Voor ons dochtertje van 5 was een opklapbed in de woonkamer gezet maar deze hebben wij aan het voeteneind in de slaapkamer gezet (paste net). Zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt en hebben ook 2 van de 3 avonden in het hotel gegeten. Heerlijk 4-gangen menu voor maar 19 euro (kinderen helft van de prijs). Erg vriendelijk bediening, alles was mogelijk. Lekker om nog even te zwemmen na een dag buiten. Badjas en voldoende handdoeken aanwezig in het appartement. Ca 40 min rijden van Winterberg maar zeker veel meer waar voor je geld. Op ca 200 meter een supermarkt en een pizzeria (deze laatste niet echt een aanrader). Alleen nog een speeltuintje voor kinderen en er is niets meer te wensen! Wij raden dit hotel zeker aan voor een paar dagen Winterberg of omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 9Schumans12-01-2018

Geweldig hotel

Receptie was uitstekend, zeer vriendelijk. Grote kamer ( kamer 42 ), mooie douche, goede bedden, zelfs een apart zitgedeelte waar TV met 1 nederlandse zender. Fijne grote douche. Badjassen aanwezig, voor als men naar het zwembad gaat. Ontbijt was meer dan prima, dinner keuzemenu, zelf 1 vegatarisch menu. Dranken tijdens dinner wat aan de dure kant euro 5,80 voor 1 fles water. Bediening zeer vriendelijk en correct. Verbleven hier 3 dagen en hebben echt genoten. Omgeving genoeg te doen.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9D.Colijn27-07-2017

top hotel vriendelijk en schoon

zeer net hotel met persoonlijke aandacht

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Ben Gelaudemans07-01-2017

Heel goed hotel

mooie omgeving.....goed eten en drinken sfeervol ingericht we hebben daar gegeten , en wij verbleven in haus alle jahreszeiten vlakbij en was zeer goed

Gereisd met partner in juni 2016

• 8ijsbrand11-06-2013

prima hotel, voor herhaling vatbaar

zeer vriendelijk personeel, hotel voldeed aan onze verwachtingen prijs/kwaliteit dik in orde het half pensiondiner was prima met een heerlijk saladebuffet. kamers zijn keurig in orde jammer dat het sauna gedeelde niet goed gescheiden was van het zwembad. de omgeving is mooi om te wandelen ook bij slecht weer wij zijn hier nog niet uitgekeken en komen zeker terug

Gereisd met partner in mei 2013

• 8S. Bussing25-03-2013

Fantastisch hotel

Maar een nacht door gebracht, maar zeer te spreken over dit hotel. Kleine kamer geboekt, maar omdat er ruimte was zijn wij omgeboekt naar een apartement wat zeer ruim was. Volledige huis/slaapkamer en grote badkamer. Avondeten kan a la carte of een aantal dagmenu's voor 18 euro. En het is perfecr. Lekker en goedkoop. Personeel is zeer vriendelijk. Er staat een tasje voor je klaar met handoeken en badjas voor de sauna of zwembad. Daar hebben wij geen gebruik van gemaakt, maar het is er wel. Al met al zeer geslaagd. Ongeveer 10 min rijden van willingen, wat overigens een leuk gebied is om te skien voor 2 of 3 dagen.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9G.F.van Dijk04-03-2013

fantastisch hotel

Dit hotel voldoet aan alle wensen die een hotelgast heeft. Het ligt op korte afstand van Willingen.Het hotel heeft ruim voldoende [gratis]parkeergelegenheid Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijt en diner zijn werkelijk voortreffelijk te noemen.De comfort kamer is schoon ,netjes en ruim.Het wellness gedeelte is perfekt.Kortom het is zijn prijs dubbel en dwars waard.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9rvdbelt22-02-2013

Erg fijn hotel ,beslist waar voor je geld!

Wij hebben hier een paar dagen in een appartement doorgebracht en hadden halfpension geboekt. We hebben genoten van het ruime en schone appartement en het eten was erg goed! Het zwembad +sauna's is ook prima. Absoluut een hotel om nog eens te bezoeken!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 9Arjen van Nes17-10-2012

Heerlijke herfst

We zijn vandaag net terug uit het Sauerland voor een paar dagen in Post Hotel Usseln. Dit was de tweede keer dat we er waren. Dit keer met de hond. Een heel mooi, stil en behoorlijk ruim appartement voor 2 ouders, 2 kinderen en een hond. Heerlijk ontbeten en gedineerd. Plezierige bediening en rustige gasten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Hotel Ringhotel Posthotel Usseln info