Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

554 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

fantastisch ,

sineke
16-3-2018

het was in een woord fantastisch

leuk appartement, keurig schoon

hele aardige gezellige gastheren !

Geweldig

Janet
16-3-2018

Zeer gastvrij. Mooi, schoon en netjes appartement! Lekkere bedden. Wij komen graag terug.

Top kwaliteit voor een lage prijs

Fam van den Brink

Mooie locatie.

Een gezellig schoon appartement met de superservice van de gastheren.

Het ontbijt is zeker de moeite waard.

Mooie omgeving om te wandelen, fietsen en skiien.

Wij komen zeker terug.

Coert
16-3-2018

Fantastisch appartement, schoon , zeer vriendelijke eigenaren , schitterende omgeving , wat wil je nog meer.

Fantastisch en een super verblijf.

Esther
16-3-2018

We hebben weer een super weekend gehad. De appartementen zijn ruim, en schoon. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Rob en Loet zijn erg vriendelijk en gast vrij. Het ontbijt verzorgd is erg de moeite waard.

Alles is genieten

Grandioos

Matty van de Vis
27-11-2017

Is super schoon en gezellig en verzorgd.

Tom en Yolanda Wild
14-11-2017

We hebben een enorm leuke tijd gehad bij Rob en Loet! Alles ziet er super schoon en reuze gezellig uit. Lekker slapen op prima bed, koken in keuken met alles erop en eraan,en video kijken op natte avond in comfortabele woonkamer!

En dan ontbijten bij de gastheren ......, nou ja, gewoon geweldig!

Geweldig!

Gerard
14-11-2017

Voor de 4e keer weer genoten!! Mede door de fantastische gastheren. Vrienden die voor de 1e keer mee waren zijn ook vol lof!

Het was weer fantastisch

Willem & Tineke Procee
14-11-2017

Wij waren in oktober hier voor de vierde keer en het voelde weer als thuiskomen. Super schoon appartement, mooie wandel omgeving, supermarkt op loopafstand en een goed ontbijt bij Rob & Loet. Fantastische gastheren. Zien er nu al weer naar uit om weer te komen. Echt een aanrader.

Fantastisch!

Antonet
13-11-2017

Het was echt Super! Heerlijk gewandeld en hebben nog lang niet alles gezien. We gaan zeker nog een keer terug. Het lijkt ons leuk om ook een keer te gaan skiën in Willingen.

Verder ontbrak het ons aan niets. Super, schoon appartement en de winkel is op nog geen minuut lopen waar alles vers te koop is. Echt een geweldige plek! Zeker iets om trots op te zijn. Veel succes Rob & Loet met jullie nieuwe project. Veel klus plezier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.