Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

Tonen op kaart

589 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

• 2019
    8Willem11-01-2019

Geweldige bestemming, voor iedereen iets te doen.

Een fantastisch verblijf gehad. Niets is de jongens (oud-dorpsgenoot) teveel om het de gasten naar de zin te maken, alleen het weer hebben ze niet in de hand. Een week voor ons verblijf had het (licht) gesneeuwd dus hadden we er weer zin in om de sneeuw in te gaan. Echter tijdens ons verblijf sloeg het weer om en hebben we constant onder de gruwelijkste omstandigheden gewandeld: kletsnat, veel wind, waterkoud. Erg jammer als je denkt in de sneeuw te zitten, maar: volgend keer beter. Gelukkig kunnen opwarmen in één van de vele Stuben in Willingen. Buiten kijf: gezellige stad, prachtige omgeving, gratis parkeren, prima eten en last but not least: geweldig appartement in Usseln!

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    10Ton Muishout.29-09-2018

Dus weer voor herhaling vatbaar.

We zijn hier voor de vierde keer geweest. En alles was weer geweldig .De gastheren Rob en Loet waren weer top.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Ella Ostermeier27-09-2018

Alles was super! Heel schoon. Gezellig en prima service. Klantvriendelijk.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Jolanda en Cees10-09-2018

Geweldig en vooral doorgaan

Wat valt er nog te vertellen over deze mooie appartementen. Alles is al gezegd en daarom komen wij al vele jaren terug bij de gastheren, die er iedere keer weer, voor ons, een feestje van maken. Locatie is perfect gelegen en een mooie uitvalbasis voor je avonturen. Genieten is ons credo. Wij zeggen laat u verrassen.

• 10René en Joke04-09-2018

Hier krijg je weer energie !

Dat we al voor de 14e keer naar dit topadres zijn geweest zegt al genoeg. De gezellige appartementen zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Wij voelen ons direct thuis als we de drempel over komen. Rob en Loet zijn hartelijk gastheren die ook een heerlijk uitgebreid ontbijt verzorgen. Dit is een goed begin van de eindeloos mooie wandelingen die je in de directe omgeving kunt maken. Met de supermarkt naast de deur, restaurants op loopafstand is dit de perfecte plek om je vakantie door te brengen. Wij kijken al weer uit naar de volgende keer.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Marieke Mulder02-09-2018

Super vakantieadres

Voor de derde keer waren we er en het was weer een goede ervaring! Zowel voor ons als de kinderen. Prettig, netjes en schoon appartement en heerlijk ontbijt. Rob en Loet zijn super vriendelijk en bieden goede service. Ze zorgden dat we ook met een kleine baby een ontspannen vakantie hadden. We hebben al opnieuw geboekt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Anneliese01-09-2018

we gaan hier graag heen

prachtige omgeving waar voor iedereen wat te doen is, ook in de directe omgeving. gastvrije gastheren waarvoor niets teveel is een rustig gelegen appartement waar alles aanwezig is en dat superschoon wordt verhuurd supermarkt, bakker en restaurants in de buurt

• 10D. van den Berg26-08-2018

Fantastich

Was een super verblijf, in een mooie rustige omgeving. Geen min puntje kunnen ontdekken. Ontbijt perfect. Gaan zeker nog weer een keer heen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Klaas en Anja03-08-2018

Fantastisch!!

Ons verblijf was wederom super! Met plezier kijken wij terug op 2 heerlijke weken. Het sfeervolle en schone appartement, 2 fantastische gastheren en prachtige omgeving. De reservering voor de 5e keer in 2019 is inmiddels gemaakt!

• 10Eef van Oosterwijck30-07-2018

Super

Hier is het altijd genieten! Zowel van de natuur als van de geweldige gastheren die je steeds het gevoel geven om "thuis" te komen

Gereisd met partner in april 2018

36 tips over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

• Loet van Wegen, 29-07-2019

• Fleur, 07-01-2014

Zomerrodelbaan, Hochheideturm met Kyrildpad, lagunezwembad Willingen, Korbach Lalelu binnenspeeltuin met klimtouwen etc., skigebieden, schaatsbaan.

• B.Blomsma, 18-07-2012

Pas op voor de flitspaal in Olsberg! Hier zijn al meerdere toeristen te pakken genomen. Hij staat vlak achter het bord 'begin bebouwde kom' als je vanuit Meschede/Bestwig binnendoor via Olsberg naar Willingen rijdt. Direct op je rem stampen als je Olsberg in rijdt, anders ben je aan de beurt.

9 vragen over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

• Carry, 07-09-2017

piste

beste, ik kan eigenlijk nergens vinden hoe dit fantastische huis ligt t.o.v. de piste. wat is de afstand? lopend of met de auto? groet, Carry

Loet, 31-10-2017

Alles te zien op www.hausallejahreszeiten.de Vragen sturen aan: [email protected]

• Wim de Vos, 20-07-2012

prijzen

Ik zou graag de prijzen willen weten want die kan ik op de site niet vinden

Wim

Loet, 20-08-2012

Beste Wim,

Op de website www.hausallejahreszeiten.de tref je de prijzen aan onder " Tarieven" .

• nikysa90, 18-12-2011

Skilessen reserveren?

Hallo allemaal,

Als wij ons bijna 5jarig dochtertje voor het eerst op les willen laten gaan en dan zelf ook wat willen (vrij)-skiën, kunnen we dan beter een ski-klasje in Usseln OF in Willingen reserveren? Wat zijn jullie ervaringen? Wij gaan 2e kerstdag. Groet, Monique

ab en daan X, 13-02-2012

willingen skischool dsv bij ritzhagen lift heel gemoedelijk of bij emmet in usseln daar spreken ze hollands

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12