Appartement

557 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Zeker weer!

Appie Broersma,
17-3-2018

Mooi schoon huis en van alle gemakken voorzien. Behulpzame verhuurders. Gewoon een aanrader dus.

Gereisd met partner in januari 2018

Super!

Hoefs,
17-3-2018

Het verblijf was super! Mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Fijn dat je geen handdoeken hoeft mee te nemen. Rob en Loet weten veel over de omgeving en geven goed advies. Supermarkt zit om de hoek en ook het centrum zit dichtbij. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Uitstekend

Fam. Cancian,
17-3-2018

Accommodatie, ruim, zeer schoon en netjes. De ligging is prima tov ski-piste Willingen. Voor de kinderen is er ruimte genoeg om ook nog te spelen en in ons geval met de slee te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Zou morgen zo weer gaan

J middelkoop,
17-3-2018

Was een heerlijk weekend mooie omgevinging , schoon net huis goed verzorgd huis ,en er werd prachtig gezongen door de heren op me verjaardag bij het ontbijt. Er is eigenlijk niets verkeerd in Haus alle jaargetijde . Bedankt.

Gereisd met partner in februari 2018

Het appartement is schoon en goed verzorgd

fam. Bert,
17-3-2018

Het verblijf in appartement nummer 4 Alle Jahreszeiten, Willingen Usseln, was perfect verzorgd. Hartelijk ontvangen. schoon appartement, alles zoals de eigenaar gezegd had. Mooie locatie, dicht bij ski- en wandelgebied. Zeker aan te bevelen aan vrienden, familie en kennissen.

Geweldig

Esther,
17-3-2018

We hebben genoten van onze dagen in Haus alle Jahreszeiten. Goed contact met de eigenaren. Ligging is prachtig. Aan een rustige weg en via de achtertuin kom je in een groot natuurgebied. Het appartement is zeer sfeervol ingericht. Schoon, fris en gezellig! We hebben genoten en raden dit appartement ten zeerste aan.

Gereisd met partner in februari 2018

Als je er al 5x bent geweest zegt dat genoeg.

Wim en Joke Kloonen,
16-3-2018

De appartementen zijn geweldig. Niet één minpunt. Rob en Loek zijn beiden erg sympathieke gastheren.

vooral zo doorgaan

Nel en Kees,
16-3-2018

2 appartementen om samen met dochters en hun kinderen 15,8 en 8 een weekend te gaan skiën. De sneeuw was bijna verdwenen, dus we troffen het slecht maar we hebben een fantastisch weekend gehad. 2 super schone appartementen, voor 7 personen stond er weer een heerlijk ontbijt klaar. Mijn kleinzoon ( 8) maakte de volgende opmerking tijdens het ontbijt: Gaat dat hier elke dag zo. Een beter compliment kon Rob niet krijgen, i.d.d. gaat het bij Rob en Loet elke dag zo. Voor ons een dikke 10.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Gereisd met vrienden in januari 2017

fantastisch verblijf

Gerrie van den Brandhof,
16-3-2018

Zeer gastvrije appartementen, fijne ligging. Heerlijk schoon, en fris. schone handoeken liggen klaar. Dit maal zijn we eind februari tot en met begin maart op deze locatie geweest. Vooraf hebben we de gastheren Rob en Loet gevraagd naar de ski mogelijkheden, die waren gunstig op dat moment. Wederom een hartelijk welkom en het voelde gelijk weer als thuis. Er waren zelfs sleetjes voor de kinderen. Wij hebben 2 kinderen in de leeftijd van 8 en 12 en ze kunnen zich hier heerlijk vermaken. Het ontbijt is over heerlijk. iedere morgen iets gebakken door de eigenaren. Kortom weer een geslaagde trip

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.