Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

554 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Zou morgen zo weer gaan

J middelkoop
17-3-2018

Was een heerlijk weekend mooie omgevinging , schoon net huis goed verzorgd huis ,en er werd prachtig gezongen door de heren op me verjaardag bij het ontbijt. Er is eigenlijk niets verkeerd in Haus alle jaargetijde . Bedankt.

Het appartement is schoon en goed verzorgd

fam. Bert
17-3-2018

Het verblijf in appartement nummer 4 Alle Jahreszeiten, Willingen Usseln, was perfect verzorgd. Hartelijk ontvangen. schoon appartement, alles zoals de eigenaar gezegd had. Mooie locatie, dicht bij ski- en wandelgebied. Zeker aan te bevelen aan vrienden, familie en kennissen.

Geweldig

Esther
17-3-2018

We hebben genoten van onze dagen in Haus alle Jahreszeiten. Goed contact met de eigenaren. Ligging is prachtig. Aan een rustige weg en via de achtertuin kom je in een groot natuurgebied. Het appartement is zeer sfeervol ingericht. Schoon, fris en gezellig! We hebben genoten en raden dit appartement ten zeerste aan.

Als je er al 5x bent geweest zegt dat genoeg.

Wim en Joke Kloonen
16-3-2018

De appartementen zijn geweldig. Niet één minpunt. Rob en Loek zijn beiden erg sympathieke gastheren.

vooral zo doorgaan

Nel en Kees
16-3-2018

2 appartementen om samen met dochters en hun kinderen 15,8 en 8 een weekend te gaan skiën. De sneeuw was bijna verdwenen, dus we troffen het slecht maar we hebben een fantastisch weekend gehad. 2 super schone appartementen, voor 7 personen stond er weer een heerlijk ontbijt klaar. Mijn kleinzoon ( 8) maakte de volgende opmerking tijdens het ontbijt: Gaat dat hier elke dag zo. Een beter compliment kon Rob niet krijgen, i.d.d. gaat het bij Rob en Loet elke dag zo. Voor ons een dikke 10.

Geweldig verblijf

Zeer gastvrij

fantastisch verblijf

Gerrie van den Brandhof
16-3-2018

Zeer gastvrije appartementen, fijne ligging. Heerlijk schoon, en fris. schone handoeken liggen klaar. Dit maal zijn we eind februari tot en met begin maart op deze locatie geweest. Vooraf hebben we de gastheren Rob en Loet gevraagd naar de ski mogelijkheden, die waren gunstig op dat moment. Wederom een hartelijk welkom en het voelde gelijk weer als thuis. Er waren zelfs sleetjes voor de kinderen. Wij hebben 2 kinderen in de leeftijd van 8 en 12 en ze kunnen zich hier heerlijk vermaken. Het ontbijt is over heerlijk. iedere morgen iets gebakken door de eigenaren. Kortom weer een geslaagde trip

Schoon, ruim, goede bedden!

S. H
16-3-2018

Zeer ruim en schoon appartement! Gastvrijheid is super! Ongeveer 5 minuten rijden naar de pistes in Willingen. Perfect dus! We komen zeker nog een keer terug!

Mooie plek, heerlijk rustig, super!!

Met z'n vieren.
16-3-2018

Mooi appartement , genoeg ruimte en alles aanwezig. Super verblijf voor korte tijd. Ook leuk dat je DVD kon lenen, fijn ontvangst. Genoeg sneeuw, zodat we nog konden kiezen waar we op de piste gingen. Tips van Rob en ook heerlijk gegeten bij de pizza Pie

Zeer welkom

Gerold
16-3-2018

Rob en loet. Weer genoten van jullie gastvrijheid, fantastische locatie, top appartement en een overheerlijk ontbijt. De appelstrudel was fenomenaal . Tot gauw. Gerold en Anja

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.