Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

Tonen op kaart

589 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

• 2019
    10Marc03-07-2019

Beter kan niet ! zeker niet voor de prijs !

Wij komen hier al een aantal jaren en wat opvalt is dat er elk jaar weer nieuwe dingen zijn gebeurd. Nu weer een nieuwe prachtige vloer in de woning. Het was eind juni erg warm maar dankzij de zonnewering hadden we daar geen last van en hebben we weer prima geslapen dus zijn we weer helemaal bijgetankt. Rob en Loet weten precies wat gasten belangrijk vinden en daarom blijven wij terug komen. Dus tot volgend jaar !

• 10R.J.M. Oerlemans03-07-2019

Fantastische locatie!

In juni 2019 samen met echtgenote 8 dagen genoten van een heerlijke wandelvakantie in een goed verzorgd appartement bij Loet en Rob. Geweldige gastheren, die de de privacy waarborgen. Mooi appartement, erg schoon, met alles er op en er aan. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed verzorgd ontbijt waar het niets aan ontbreekt. Oog voor milieu door afvalscheiding. In elk jaargetijde en voor elke leeftijd is er voldoende te doen in de directe omgeving.

• 10Mart en Riet Evers22-06-2019

Perfect

Wij zijn in juni een week voor de 1e keer in Haus Alle Jahreszeiten geweest. Onze keus voor dit appartement was het grote aantal positieve reviews. Dit was een uitstekende keuze, ik kan aan al die reviews niets toevoegen. Klasse.

• 10Gert versteeg22-06-2019

Super

Schoon super gastvrij en een heerlijke rustige omgeving met alles in de buurt wat je nodig hebt

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Ruud21-06-2019

ontspannen

We hebben genoten van het prachtige appartement en van de hartelijkheid van Rob en Loet! Inmiddels zijn we een keer of zes bij ze te gast geweest en we komen er graag terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Van der Ende19-06-2019

Dit appartement voelt als een " tweede huis"!

V.a 10 juni 2019 hebben wij hier een week vakantie "gevierd"! Al bij aankomst werden wij verrast door de gastvrijheid van de 2 eigenaren. We voelden ons gelijk thuis in ons comfortabele 3-kamerappartement. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Een extra pluspunt is de nabijheid van een grote supermarkt. We zijn zo tevreden, dat we over een paar maanden terug komen.

• 9Ben15-06-2019

Fantastiesch

wij waren hier voor 1 nacht en wij zijn er meerdere malen geweest het was weer ontzettend gezellig heerlijk ontbijt s,morgens en heel goed geslapen in een woord zeer goed alles

• 10Vera en Bert09-06-2019

Het blijft een gezondheids- en verwenkuur

Beste Rob en Loet, Wat was het weer fantastisch om bij jullie te zijn. En dat al weer voor de 13e keer. Jullie zorg voor ons en speciaal voor Bert vanwege mondproblemen hebben wij zeer op prijs gesteld. Lekker verwend worden met heerlijke (aangepaste) ontbijtjes. Heel hartelijk bedankt en tot volgende keer.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Akkelien. Pater25-05-2019

Een plek waar je terug wilt komen!

Iedere gast wordt hartelijk ontvangen door Rob of Loet (Nederlandse eigenaren van dit gezellige appartementencomplex(je). Alle appartementen zijn heel gezellig en ruim voldoende ingericht (misgrijpen doe je nauwelijks), hand- en keukendoeken liggen klaar (om de dag weer schone handdoeken!), ieder appartement heeft een balkon met plantenbakken en waar je heerlijk bij mooi weer in de zon kunt zitten, er is een informatiemap waarin heel veel informatie te vinden is voor mooi én minder mooi weer, alles is brandschoon, de sfeer in het huis ademt totale hartelijkheid uit, er is nauwelijks geluid van medebewoners te horen, parkeren op eigen terrein, de woonomgeving práchtig, supermarkten en horeca heel dichtbij, leuk dorp en de natuur in de hele omgeving schitterend waar je overal heerlijk kunt wandelen en mountainbiken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Harrie en José07-05-2019

Helemaal top!

Wat een feestje om hier als gast te zijn! Een zeer gastvrij en persoonlijk onthaal, een hele fijne accommodatie, heerlijk verzorgd ontbijt en een prima uitvalsbasis voor diverse uitstapjes. We komen graag weer terug!

Gereisd met vrienden in april 2019

36 tips over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

• Loet van Wegen, 29-07-2019

• Fleur, 07-01-2014

Zomerrodelbaan, Hochheideturm met Kyrildpad, lagunezwembad Willingen, Korbach Lalelu binnenspeeltuin met klimtouwen etc., skigebieden, schaatsbaan.

• B.Blomsma, 18-07-2012

Pas op voor de flitspaal in Olsberg! Hier zijn al meerdere toeristen te pakken genomen. Hij staat vlak achter het bord 'begin bebouwde kom' als je vanuit Meschede/Bestwig binnendoor via Olsberg naar Willingen rijdt. Direct op je rem stampen als je Olsberg in rijdt, anders ben je aan de beurt.

9 vragen over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

• Carry, 07-09-2017

piste

beste, ik kan eigenlijk nergens vinden hoe dit fantastische huis ligt t.o.v. de piste. wat is de afstand? lopend of met de auto? groet, Carry

Loet, 31-10-2017

Alles te zien op www.hausallejahreszeiten.de Vragen sturen aan: [email protected]

• Wim de Vos, 20-07-2012

prijzen

Ik zou graag de prijzen willen weten want die kan ik op de site niet vinden

Wim

Loet, 20-08-2012

Beste Wim,

Op de website www.hausallejahreszeiten.de tref je de prijzen aan onder " Tarieven" .

• nikysa90, 18-12-2011

Skilessen reserveren?

Hallo allemaal,

Als wij ons bijna 5jarig dochtertje voor het eerst op les willen laten gaan en dan zelf ook wat willen (vrij)-skiën, kunnen we dan beter een ski-klasje in Usseln OF in Willingen reserveren? Wat zijn jullie ervaringen? Wij gaan 2e kerstdag. Groet, Monique

ab en daan X, 13-02-2012

willingen skischool dsv bij ritzhagen lift heel gemoedelijk of bij emmet in usseln daar spreken ze hollands

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12