Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

13 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Voelt als thuiskomen

Sil,
20-8-2017

Haus alles Jahreszeiten kent voor ons geen negatieve punten.

Super schoon, super gastvrij, super service!!!!

WEER een super verblijf gehad

Gewoon weg super fam van Luijn
14-8-2015

Ons verblijf was weer geweldig wij waren nu voor de 4de x bij Rob en Loet.

Het zijn super gastheren je kunt altijd bij ze terecht het voelt als thuiskomen.

De appartementen waren weer heerlijk schoon en alles is aanwezig je hoeft niets mee te slepen.

Rob en Loet houden het geweldig schoon en houden alles bij SUPER

Voor herhaling vatbaar

C.N. Fontijn
28-12-2014

Keurig verzorgd appartement (6) met mooi uitzicht:. Complete en gezellige inrichting, goede bedden en schoon. Sympathieke gastheren. Keukentje is groot genoeg voor het bereiden van een ontbijtje of snack, maar eigenlijk te klein voor een uitgebreide maaltijd, Hoeft ook niet, want er zijn binnen loopafstand voldoende restaurants te vinden. Kortom: van harte aanbevolen!

Rob en Loet, Eigenaar, 28-12-2014
Bedankt voor uw mooie woorden. Even aanvullend m.b.t. de keukens om misverstanden te voorkomen: deze zijn voorzien van 4 pits kookplaat, ruime spoelbak en aanrechtblad, pannenset, kookgerei, servies en glaswerk met daarbij echte bier en wijnglazen. Verder magnetron, waterkoker, koffiezet apparaat, koelkast met vriesvak, broodrooster en ga maar door. Ook gezinnen met 5 of 6 personen maken dagelijks in onze keukens een lekkere maaltijd zoals thuis. Daar zijn de keukens allemaal op berekend.

Tip Toppers

leo verschoor
9-11-2014

Uit met een Thuis gevoel.

Wij hebben ze in Nederland maar ( deze 2 komen hier vandaan ) wij Anneke mijn moeder Dinie en ik dus Leo Verschoor noemen Loet en Rob de duitse Toppers lang weekend bij deze toppers geweest en in een wooord Super goed en behulpzaam .

Wij hebben het erg goed gehad en dit staat weer op onze verlang lijst bij leven en wel zijn

Wij hopen dat jullie dit nog heel lang voort mogen zetten nog maals bedankt

Familie Verschoor Hoevelaken,

super vakantie bedankt rob en loet

myrna, wesley en giverney van luijn
10-8-2014

Wij zijn voor de tweede x bij rob en loet geweest.

het was weer een super ervaring alles was perfect.

de kamer super schoon gezellig en ruimt.

het ontbijt super lekker afwisselend en leuk op gedient.

ik kan zo wel door gaan alles was weer heel erg goed verzorgd en we komen volgend jaar terug met opa en oma bedankt rob en loet.

Geweldig met veel activiteiten

Dione
30-7-2013

Ik ben bijna 16 en ik kan me nog prima vermaken. Zoveel keuzes in wat je kan doen en het is altijd gezellig. Ik raad Haus alle jahrezeiten aan voor alle generaties.

fijne plek en zeer gastvrije eigenaren

christa grelling
8-4-2013

wij zijn van 5 tot 7 april 2013 bij rob en loet geweest voor t eerst en dat is zeer goed bevallen en zeker een aanrader! deze mensen zijn heel gastvrij,vriendelijk en behulpzaam en ze onderhouden alles zeer netjes en de appartementen zijn dan ook smetteloos schoon. hun ontbijt is met zorg samengesteld en zeer smaakvol,dus ook een aanrader. onze kids konden er lekker sleeen want er was nog volop sneeuw en t is er zeer kindvriendelijk,dus al met al hebben wij erg genoten van alles! bedankt rob en loet! groetjes van fam grelling.

2008

We waren vorig weekend bij Rob en Loet, voor de eerste keer maar zeker niet voor de laatste keer.

Het was in één woord fantastisch de ligging is lekker rustig en op een kleine afstand van Willingen en winterberg.

Ontbijt was perfect elke dag weer een verrassing.

Ook Rob en Loet gaan leuk met de mensen om, altijd in voor een praatje.

En zeer goede adviezen.

In één woord helemaal toppie.

2007

In mei bij deze mannen geweest

Cor de Roo
19-6-2007

In mei bij deze mannen geweest. Zij weten wat gastheerschap betekent en handelen daarnaar. Verder is de omgeving superleuk, op net enkele uurtjes van Nederland ben je echt weg. In de omgeving veel te doen, ook voor kinderen. Ook bij het ontbijt en in het pension wordt er aan de kleine gasten ruimschoots gedacht. kortom, een superplek om een korte of lange vakantie te houden, actief of lekker luierend het is allemaal mogelijk. En je portemonnaie is na de vakantie ook nog blij, want zowel de appartementen en het onbijt, als de horeca in de omgeving zijn zeer vriendelijk geprijsd. Kortom, zeker doen.

prima appartementen

Miep van den Oever
18-2-2007

prima appartementen. geweldige service. niets is teveel. ook de(optionele)ontbijttafel is rijk gevuld, met de zaken die jij wenst(even aangeven).het is voor ons een tweede huis geworden. wij gaan er graag elk jaar een weekje naar toe. maar dan in de zomer.het is er heerlijk wandelen. met genoeg keuze in restaurants, waar het eten ook lekker is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.