Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

Laatste review

Super vakantieadres

Marieke Mulder,
2-9-2018

Voor de derde keer waren we er en het was weer een goede ervaring! Zowel voor ons als de kinderen. Prettig, netjes en schoon appartement en heerlijk ontbijt. Rob en Loet zijn super vriendelijk en bieden goede service. Ze zorgden dat we ook met een kleine baby een ontspannen vakantie hadden. We hebben al opnieuw geboekt!

85 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Super vakantieadres

Marieke Mulder,
2-9-2018

Na 1 keer, nu een jaarlijkse traditie geworden

Gp,
19-3-2018

Erg fijne mensen. Super schone huisjes en perfecte ligging

Uitstekend

Fam. Cancian,
17-3-2018

Accommodatie, ruim, zeer schoon en netjes. De ligging is prima tov ski-piste Willingen. Voor de kinderen is er ruimte genoeg om ook nog te spelen en in ons geval met de slee te spelen.

vooral zo doorgaan

Nel en Kees,
16-3-2018

2 appartementen om samen met dochters en hun kinderen 15,8 en 8 een weekend te gaan skiën. De sneeuw was bijna verdwenen, dus we troffen het slecht maar we hebben een fantastisch weekend gehad. 2 super schone appartementen, voor 7 personen stond er weer een heerlijk ontbijt klaar. Mijn kleinzoon ( 8) maakte de volgende opmerking tijdens het ontbijt: Gaat dat hier elke dag zo. Een beter compliment kon Rob niet krijgen, i.d.d. gaat het bij Rob en Loet elke dag zo. Voor ons een dikke 10.

Schoon, ruim, goede bedden!

S. H,
16-3-2018

Zeer ruim en schoon appartement! Gastvrijheid is super! Ongeveer 5 minuten rijden naar de pistes in Willingen. Perfect dus! We komen zeker nog een keer terug!

Fantastisch en een super verblijf.

Esther,
16-3-2018

We hebben weer een super weekend gehad. De appartementen zijn ruim, en schoon. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Rob en Loet zijn erg vriendelijk en gast vrij. Het ontbijt verzorgd is erg de moeite waard.

Alles is genieten

geweldig

jan,
28-8-2017

prachtige accommodatie, zeer gastvrij

fam van den Brandhof,
2-5-2017

Vriendelijk ontvangst, als een warme familie. Appartement heerlijk schoon, bedden opgemaakt, alles lekker fris. Voor de kinderen ook gelijk een warm welkom. volop speel gelegenheid zoals een trampoline, tafeltennis, voetbalveldje.

Fantastisch schoon leuke eigenaars

W. Egberink
30-8-2016

Er valt totaal niets op aan te merken.

Alles is superschoon en leuke eigenaren.

Geweldige verzorging Top!

g bosman
27-8-2016

Twee fantastische gastheren die er voor zorgen dat er niets ontbrak tijdens ons verblijf. En de omgeving en appartement is geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.