Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen

Laatste review

Geweldig!

Simone,
17-3-2018

Mooie en gezellig ingerichte appartementen. En bovendien super schoon! Rob en Loet doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Wij komen hier al 8 jaar. Dus dat zegt genoeg.

64 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Geweldig!

Simone,

Super!

Hoefs,
17-3-2018

Het verblijf was super! Mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Fijn dat je geen handdoeken hoeft mee te nemen. Rob en Loet weten veel over de omgeving en geven goed advies. Supermarkt zit om de hoek en ook het centrum zit dichtbij. Wij komen hier zeker nog eens terug!

fantastisch verblijf

Gerrie van den Brandhof,
16-3-2018

Zeer gastvrije appartementen, fijne ligging. Heerlijk schoon, en fris. schone handoeken liggen klaar. Dit maal zijn we eind februari tot en met begin maart op deze locatie geweest. Vooraf hebben we de gastheren Rob en Loet gevraagd naar de ski mogelijkheden, die waren gunstig op dat moment. Wederom een hartelijk welkom en het voelde gelijk weer als thuis. Er waren zelfs sleetjes voor de kinderen. Wij hebben 2 kinderen in de leeftijd van 8 en 12 en ze kunnen zich hier heerlijk vermaken. Het ontbijt is over heerlijk. iedere morgen iets gebakken door de eigenaren. Kortom weer een geslaagde trip

Mooie plek, heerlijk rustig, super!!

Met z'n vieren.,
16-3-2018

Mooi appartement , genoeg ruimte en alles aanwezig. Super verblijf voor korte tijd. Ook leuk dat je DVD kon lenen, fijn ontvangst. Genoeg sneeuw, zodat we nog konden kiezen waar we op de piste gingen. Tips van Rob en ook heerlijk gegeten bij de pizza Pie

Geweldig

Janet,
16-3-2018

Zeer gastvrij. Mooi, schoon en netjes appartement! Lekkere bedden. Wij komen graag terug.

t is of je thuis komt bij Rob en Loet

fam. Grelling,
7-10-2017

Deze mensen hebben alles zo super voorelkaar, dat het telkens een feestje is om bij hun onze vakanties door te brengen. Hebben wel es vaker op andere plaatsen in het verleden wat gehuurd, maar nergens is het zo schoon,vriendelijk en netjes als bij hun. We genieten altijd weer en voelt als thuiskomen. Boeken op dag van vertrek altijd een ontbijt,die zeer goed verzorgd is en de prijzen van de appartementen zijn ook heel goed betaalbaar. Zij verdienen de Award gewoon, fijne en lieve mensen zijn hun die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Wij komen er nu een aantal jaren en het verveelt totaal niet! Dus, Rob en Loet, ga zo door!

Uitstekende appartementen

Tina,
27-8-2017

Het is als thuis komen bij Rob en Loet in Haus Alle Jahreszeiten. Het was voor ons de 3e keer, en de laatste keer was 6 jaar geleden. Heel leuk dat Rob en Loet je nog herkennen en precies weten wie je bent. De gastvrije ontvangst en het appartement is hartverwarmend. Je merkt dat ze na 11 jaar nog steeds met veel liefde en passie hun "hobby " (bedrijf) runnen. De ligging is ca. 5 km van Willingen. Het uitzicht is mooi, de supermarkt om de hoek en op loopafstand allerlei lekkere restaurantjes. Er is een openlucht zwembad en je kan vele wandeltochten vanuit je appartement beginnen. Winterberg is nog geen halfuurtje rijden en je kan alle kanten op richting diverse steden en stuwmeren. Een prima locatie dus. Weer voor herhaling vatbaar.

Het appartement is zeer schoon, goed verzorgd, knus ingericht en past bij het geheel. Ook hebben wij heerlijk geslapen in de comfortabele bedden. De omgeving is prachtig en lekker rustig. De balkons zijn op het zuiden gericht en dat is extra genieten van een mooi uitzicht.Ook een groot compliment voor de gastheren Rob en Loet. Je voelt je meer dan welkom! Deze ervaring van afgelopen zomer vraagt ook om een bezoekje in de winter. Absoluut een aanrader dus.

Heerlijk rustpunt eens per jaar

Fam. Hessel
27-8-2016

De appartementen zijn keurig,de prijs /kwaliteit is boven gemiddeld. De omgeving heeft veel te bieden. De winkels op loopafstand zijn ideaal.De eigenaren zijn uiterst gastvrij en behulpzaam.

Gastvrij

Sandra Schouten
27-8-2016

Het was voor ons (gezin) een prima verblijf, heerlijk ontbijt, schoon en alles keurig voor elkaar. Zeer vriendelijke gastheren, we hebben genoten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.